دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: گزارش تفسیری مدیریت، یک عنصر مهم در اطلاع‌رسانی به بازار سرمایه و متمم و مکمل صورت‌های مالی است و ارائه آن همراه با صورت‌های مالی منجر به تصمیم‌گیری بهتر استفاده‌کنندگان می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که تورم کنترل نشده و دستمزد فعلی تنها جوابگوی 30 درصد هزینه کارگران است نمایندگان کارگری خواستار تشکیل جلسه شورای عالی کار برای بررسی دوباره حداقل مزد هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی تاکنون برای یک میلیون و 785 هزار واحد زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تامین شده است. تعداد 442 هزار و 948 واحد دارای قرارداد با سازنده، تعداد 325 هزار و 756 واحد دارای پروانه ساختمانی، تعداد 181 هزار و 701 واحد اتمام فونداسیون انجام شده است. همچنین تعداد 37 هزار و 736 واحد مسکونی به بانک مسکن جهت اخذ تسهیلات...

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم ماکو در مجلس گفت: از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم نواقص آیین نامه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان را رفع کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاملات روز گذشته بورس نشان داد هیجانی که اخیرا در بازار سهام ایجاد شده بود فروکش کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

جانشین فرماندهی سپاه کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر آمریکایی ها حماقت به خرج بدهند و نفتکش ایرانی را خالی کنند، چیست، پاسخ داد: یکی از سیاست‌های کشور ما از زمان جنگ تا حالا مقابله به مثل بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری، مبالغی را به طور ماهیانه به بازنشستگان تحت پوشش خود پرداختیکی از مسائل مهمی که بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری و خانواده‌های این اشخاص، به ویژه فرزندان آن‌ها با آن مواجه بوده، مساله نحوه انتقال حقوق بازنشستگی به فرزندانشان و شرایط این انتقال است. می‌کنند که این مبلغ، حقوق بازنشستگی نامیده می‌شود. البته با فوت فرد بازنشسته حقوق وی قطع نشده...

خبرگزاری تسنیم

وزارت راه و شهرسازی از تامین زمین برای یک میلیون و 785 هزار واحد نهضت ملی مسکن خبر داد و اعلام کرد:‌442 هزار و 948 واحد دارای قرارداد با سازنده است.

خبرگزاری تسنیم

با وجود مصوبه پنجاه و چهارمین جلسه هیئت مقررات زدایی مبنی بر الزام یک هفته‌ای صدور مجوزهای لازم برای ترخیص کالا از گمرک، به نظر نمی‌رسد پیگیری در خصوص تاخیر حدود یک ساله سازمان دامپزشکی برای صدور مجوز واردات محموله گوشت برزیلی انجام شده باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

توده هوای گرم طی پنج روز آینده همچنان در سایر مناطق کشور استقرار داشته و تغییرات قابل ملاحظه دمایی در آن پیش بینی نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران‌خودرو همیشه خبر‌هایی برای سورپرایز کردن مردم دارد و این فیس‌لیفت پژو پارس 20 سال پیش است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان مصاحبه نسبتا مفصلی با احمد علم الهدی انجام داده است.

خبرگزاری مهر

درحالی صحبت از ساخت خانه‌های کوچک برای قشر متوسط و نیازمند توسط دولت مطرح می‌شود که این رویکرد از اساس با گفتمان دولت درتناقض است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی گفت: من امیدوارم این اتفاق نیفتد، ولی اگر رشد نقدینگی بیش از 4 درصد در ماه شود و رشد اقتصادی نزدیک به یک تا دو درصد باشد، نرخ تورم 70 درصد را هم می‌توانیم ببینیم.

وب‌گاه گسترش

امروز، بیت کوین با استخراج800 هزارمین بلاک شبکه خود، یک نقطه عطف بزرگ را در تاریخ خود جشن گرفت. در همین راستا، یکی از تحلیلگران شرکت گلس‌نود (Glassnode) با نام مستعار چک‌میت (Checkmate)، برخی از آمارهای جالب در مورد پیشرفت شبکه بیت کوین تا به امروز را در توییتر به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارشی که اخیرا گاردین منتشر کرده نشان می‌دهد که کتابخانه‌ها در انگلستان سالانه حداقل 4/ 3میلیارد پوند (3/ 4میلیارد دلار) از طریق خدمات حمایت از سوادآموزی کودکان، فعالیت‌های دیجیتال کودکان و همچنین سلامت کودکان درآمدزایی می‌کنند؛ یعنی مبلغی معادل یک‌دهم درآمد نفتی ایران در سال 2022.