دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی که روز گذشته کانال 27میلیون تومان را از دست داده بود امروز دوباره وارد مرز 27 میلیون تومان شد و با رشد 300 هزار تومانی به 27 میلیون و 200هزار تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس نتایج یک نظرسنجی با موضوع تاثیر محدودیت گوگل پلی بر بازی های ایرانی که توسط کمیسیون نرم افزارهای سرگرمی و بازی های رایانه ای سازمان نصر تهران انجام شده، 66درصد از پاسخ دهندگان، میزان ریزش کاربران پس از ایجاد محدودیت برای گوگل پلی را بالای 75درصد اعلام کرده اند.

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در صورتی که مبلغ 9 هزار میلیارد تومان مبلغ تعیین شده برای موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری نقد شود، مساله متناسب‌سازی و مطالبه 6 ماهه دوم سال 1399 برای یک میلیون و 460 هزار نفر پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: پرواز تهران - استانبول که به دلیل نقص فنی هواپیما تاخیر داشت با قرار دادن یک هواپیمای جایگزین در ساعت 23:30 انجام می شود‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مقامات جمهوری آذربایجان روز دوشنبه از دستگیری چند نفر به اتهام ارتباط با گروه «گولن» که پشت کودتای سال 2016 در ترکیه بودند، خبر دادند. به نوشته روزنامه «دیلی صباح» مقامات امنیتی جمهوری آذربایجان 6 نفر از جمله رهبر یک حزب سیاسی را به اتهام ارتباط با گروه گولن بازداشت کردند. این عملیات بر اساس اطلاعات وزارت کشور ترکیه به دستگاه‌های امنیتی جمهوری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: پایان این هفته افزایش نسبی دمای هوا در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو نفر که بر روی پشت بام یک خانه مشغول برف روبی بودند، به دلیل اقدامی دور از منطق، دچار سقوط شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت هیچ یک از خودروهای داخلی و مونتاژی شامل افزایش قیمت نشده است و بازار تا به این لحظه کاملاً نزولی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با بسته شدن حساب باشگاه استقلال به دلیل بدهی مالیاتی، این باشگاه فعلا در قرمزترین شرایط ممکن قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آزمایش زندان استنفورد یکی از معروف‌ترین و به نقلی خطرناک‌ترین آزمایش‌های روانشناسی است که تاکنون انجام شده‌است. در این آزمایش که به سرپرستی دکتر فیلیپ زیمباردو در دانشگاه استنفورد در سال 1971 انجام شد، زیمباردو و تیمش می‌خواستند ببینند که آیا از روی صفت‌های شخصیتی و ذاتی زندانیان و زندانبانان، می‌توان علت بدرفتاری‌هایی را که در زندان‌های آمریکا می‌شود درک کرد.

وب‌گاه ورزش سه

با بسته شدن حساب باشگاه استقلال به دلیل بدهی مالیاتی، این باشگاه فعلا در قرمزترین شرایط ممکن قرار گرفته است.

وب‌گاه گسترش

پردازنده پرداخت‌های رمزارزی Alphapo که پرداخت‌های HypeDrop،Bovada،Ignition و چند سرویس دیگر را پردازش می‌کند، شاهد تخلیه حداقل 23 میلیون دلار اتریوم، ترون و بیت‌کوین، از کیف پول‌های داغ خود بوده است. این ردیاب آنچین خاطرنشان کرد که وجوه دزدیده شده در شبکه اتریوم با اتر مبادله شد؛ قبل از اینکه به اولانچ و بیت کوین پل زده شود.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در معیت کارشناسان شرکت برق به محل مورد نظر اعزام و تعداد 51 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز کشف شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در حال تعریف یک دستورالعمل اجرایی هستیم که بتوانیم امکان صدور سند برای املاک واقع در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد سراسر کشور را فراهم کنیم.