دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: دو هشدار سطح نارنجی برای بارش باران و وزش باد در برخی از مناطق شرقی و جنوبی کشور صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه عرشه آنلاین

صفحه رسمی شرکت آمریکایی توییتر در این شبکه اجتماعی روز دوشنبه رسماً لوگوی خود را به ایکس "X" تغییر نام داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان زنجان در پی کشف 52 دستگاه ماینر غیرمجاز به تشکیل پرونده 11 میلیارد و 500 میلیون ریالی در این خصوص خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قانون روبل دیجیتال توسط رئیس جمهور روسیه به امضا رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بانک روسیه قصد دارد روبل دیجیتال را به عنوان فرم دیگری از ارز ملی روسیه راه‌اندازی کند.

وب‌گاه گسترش

اعلامیه توییتر، مبنی بر بازسازی و تغییر لوگوی پرنده آبی خود، باعث افزایش علاقه سرمایه‌گذاران زیادی به دوج کوین (DOGE) شده است. این موضوع منجر به رشد قابل‌توجه و بیش از 6 درصدی قیمت دوج کوین در 24 ساعت گذشته شده است. قیمت این ارز دیجیتال به سطوحی رسید که از اوایل ماه می، زمانی که قبلا شروع به کاهش کرده بود، مشاهده نشده بود.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ارزش ریالی تفاهم نامه‌های اقتصادی امضا شده در دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی مشهد به 1200 هزار میلیارد ریال رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده اهواز در مجلس گفت: در حال حاضر قیمت وسایل سرمایشی کم مصرف بسیار بالا رفته و خانواده‌ها در تامین این وسایل با مشکل مواجه هستند و وزارت صمت باید فکری به حال این مسئله کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز نیز همانند ایام گذشته به روند نزولی خود ادامه داد و این روند بیشتر در بازار خودروهای داخلی نمایان بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده اهواز در مجلس گفت: دولت تلاش خود به منظور کاهش آسیب به مردم شامل تعطیلی شهر‌ها را اعمال کند، زیرا سلامت مردم خط قرمز است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در واکنش به مسئولان بیمه مرکزی اعلام کرد: در هیچ بخشی از قانون اشاره ای به "صدور" بیمه شخص ثالث که تکلیفی قطعی و اجباری برای دارندگان وسایل نقلیه است نشده است.