دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرتا دیروز ردپای هوش مصنوعی و دنیای اعجاب انگیزی را که ایجاد می‌کند فقط درفیلم‌های تخیلی می‌شد دنبال کرد، حالا استفاده از هوش مصنوعی و کمک گرفتن از آن در عرصه‌های مختلف گریزناپذیر می‌باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص هم وزن امروز رخ بهتری را به خود گرفته بود و در محدوده‌های فیبوی 38 درصدی موج قبلی در حال حمایت‌شدن است.

وب‌گاه گسترش

داده‌های آن‌چین نشان می‌دهند تعداد کیف پول نهنگ‌هایی که 100 میلیون یا بیشتر از ارز دیجیتال ریپل (XRP) را در اختیار دارند، به 199 کیف پول افزایش یافته که این، بالاترین رقم ثبت‌شده در 11 هفته گذشته است. این افزایش در تعداد آدرس نهنگ‌هایی که هر کدام حداقل 74 میلیون دلار ارزش دارند، نقطه عطف قابل‌توجهی برای ریپل محسوب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس تاکید کرد: شاید نیاز باشد اقساط مسکن ملی کاهش پیدا کند تا برای قشرهای کم درآمد جامعه قابل تحمل باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در جریان روز جاری ارزش معاملات کمتر از 4 هزار رو 500 میلیارد تومان ثبت شد و ارزش بازار بورس نیز حدود 7 هزار رو 88 همت بود.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده اهواز در مجلس در خصوص گرمای شدید گفت: سلامت مردم در خطر است و در هفته آینده هم این مسئله تشدید خواهد شد و باید تصمیم عاجلی اتخاذ شود.

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری از کشورها با توجه به محیط ژئوپلتیکی در حال تغییر جهان، دلارزدایی از تجارت خود را برای ایمن ماندن از سیاست های پولی آمریکا و امنیت ملی خود ضروری یافته اند.

وب‌گاه گسترش

رئیس‌جمهور روسیه قانون «روبل دیجیتال» سومین شکل پول ملی این کشور را امضا کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با یک برنامه هدفمند و هم‌سو با رویکردهای ارتقایی در سازمان ملی بهره‌وری، شاخص بهره‌وری در سازمان بنادر باید تا پایان سال، به بیش از 50 برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر جهاد گفت: یکی از اقدامات بنیاد برکت ارائه تسهیلات به مزارع بهره ور و نمونه است و اکنون 100 مزرعه نوآور در کشور وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها 2 نماد هستند که رشد کرده اند. دوج کوین با رشد 3 درصدی و بیت دائو با رشد یک درصدی تنها نمادهای مثبت در این فهرست هستند.