دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

شورای عالی معماری و شهرسازی ایران با ایجاد شهرک تخصصی - اقامتی اربعین و مکان‌یابی این شهرک‌ها در مرز مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق، تمرچین، ریمدان و میرجاوه موافقت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: بازار ارز دیجیتال گوش‌به‌زنگ اتفاقات چهارشنبه پیش‌رو است. نشان به آن نشان که حجم خریدوفروش‌های بیت‌کوین نسبت به دو هفته قبل تقریبا نصف شده و میزان نوسان هفتگی آن به کمترین سطح در تاریخ رسیده

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان بر تکمیل زیرساخت‌های پل آستاراچای و بهره‌برداری از آن تا 4 ماه آینده توافق کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس قوه قضاییه با اشاره به موضوع بورس گفت: یکی از مسائلی که امروز در باب آن فضاسازی می‌شود و برای مردم نگرانی ایجاد می‌کند، مسئله بورس است؛ لذا دولت این مسئله را برای مردم تبیین کند و توضیح دهد تا مردم بدانند در ادامه مسیر و برای آینده خود باید چه کار کنند؛ زمانی مطرح شد که 50 میلیون کد بورسی در کشور وجود دارد؛ این امر بیانگر آن است که جمعیت کثیری در داخل درگیر مقوله بورس هستند؛ در...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تا دو هفته آینده، روند صدور اسناد منطقه اسلام‌آباد کرج که مساحت آن 100 هکتار است و جمعیتی بالغ بر 35 هزار نفر در آن زندگی می‌کنند، آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

صفحه رسمی شرکت آمریکایی توییتر در این شبکه اجتماعی روز دوشنبه رسماً لوگوی خود را به ایکس "X" تغییر نام داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس قوه قضاییه با اشاره به موضوع بورس گفت: یکی از مسائلی که امروز در باب آن فضاسازی می‌شود و برای مردم نگرانی ایجاد می‌کند، مسئله بورس است؛ لذا دولت این مسئله را برای مردم تبیین کند و توضیح دهد تا مردم بدانند در ادامه مسیر و برای آینده خود باید چه کار کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه، شورای عالی نظارت درخصوص نتایج انتخابات امکان ورود ندارد، گفت: بندی در آیین نامه نداریم که برای شورای نظارت در زمینه نظر دادن درباره انتخابات شأنی قائل باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز (دوشنبه، دوم مرداد 1402) در بازار تهران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 150 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 300 هزار تومان افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

آمارهای منتشرشده از سوی بانک مرکزی نشان می‌دهد که هرچند سرعت رشد نقدینگی در مقایسه با گذشته کاهش نسبی پیدا کرده، اما از آنجایی که سهم پول و پایه پولی به‌سرعت در حال افزایش است، نمی‌توان با صراحت از کاهش تورم در ماه‌های آینده صحبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آماده‌باش در خوزستان اورژانس و مراکز درمانی خوزستان در روزهای گرم. هشدار نارنجی در خوزستان صادر شد

وب‌گاه گسترش

امیر حجتی‌نیک - کارشناس بازار مسکن

خبرگزاری دانشجو

روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در گفت‌وگوی تلفنی بر تکمیل زیرساخت‌های پل آستاراچای و بهره‌برداری از آن تا 4 ماه آینده توافق کردند.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در مورد افزایش مراودات اقتصادی ایران با افریقا به صمت گفت: ما در نگاه صادراتی خویش 15 کشور همسایه را در کنار هند و چین به عنوان اهداف مراودات تجاری خود تعیین کردیم.

وب‌گاه گسترش

فعالیت دانش‌بنیان‌ها در بورس به‌ویژه آنهایی که دارایی نامشهود دارند یا صاحب دارایی فکری هستند، به نظام ارزش‌گذاری گره خورده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده ساری، به کمیسیون برنامه و بودجه ماموریت داد تا عدم انتشار قانون بودجه و ارائه گزارش‌های مرتبط با تبصره 20 قانون بودجه را پیگیری کرده و گزارش آن را به صحن مجلس شورای اسلامی بیاورد.