دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

گسترش روابط تجاری با کشورهای افریقایی، هدفی است که طی سال‌های اخیر بیشتر درباره آن شنیده می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی از نهایی شدن قیمت خرید تضمینی 32 قلم کالای اساسی و تنفیذ مصوبه توسط وزیر جهادکشاورزی در جلسه شورای قیمت‌گذاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرانجام فشار فروش در بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافت و بیت کوین هم حدود 700 دلار از کانال 30000 دلار فاصله گرفت.

خبرگزاری تسنیم

روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در گفت‌وگوی تلفنی بر تکمیل زیرساخت‌های پل آستاراچای و بهره‌برداری از آن تا 4 ماه آینده توافق کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد اربعین حسینی گفت: ثبت نام از زائران برای مراسم اربعین امسال از ساعت 10 صبح سه‌شنبه سوم مردادماه جاری در سامانه "سماح" آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

50 درصد از دیون گندم پرداخت نشده است سازمان برنامه تدبیر کند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی سال گذشته به اتمام رسیده و برای امسال هم به زودی ابلاغ می شود.

وب‌گاه فرارو

نماینده اهواز در مجلس گفت: سلامت مردم در خطر دمای بسیار بالا قرار گرفته و در هفته آینده هم این مسئله تشدید خواهد شد و باید تصمیم عاجلی اتخاذ شود.

وب‌گاه گسترش

مجید گودرزی - کارشناس مسکن

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه گفت: تا پایان امسال شاخص بهره‌وری در سازمان بنادر به بیش از 50 ارتقا می‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف: مشکل بازار مرغ، مشکل مدیریتی است!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، در سمینار معرفی خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان که در سالن اجتماعات شرکت داروپخش برگزار شد، گفت: صندوق نوآوری، مولود قانون حمایت از کسب‌وکار‌های دانش‌بنیان است که در سال 89 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید. وی با بیان اینکه امروز صندوق نوآوری و شکوفایی، تنها محلی برای ارائه...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: در حال تعریف یک دستورالعمل اجرایی هستیم که بتوانیم امکان صدور سند برای املاک واقع در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد سراسر کشور را فراهم کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جلسه پیگیری و ارزیابی عملکرد آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حوزه احداث، زیرساخت‌ها و آماده‌سازی با حضور «علیرضا جعفری» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید و تیم مشترک بازرسی وزارت کشور و راه و شهرسازی برگزار شد. در این جلسه که مشکلات و موانع موجود در حوزه نهضت ملی در شهر‌های جدید به...