پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حالی می‌گوید هنوز هیچ مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده که بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت‌های هواپیمایی اقدام به افزایش خودسرانه نرخ بلیت در همه مسیرها کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در گزارشی به پیامدهای وخیم تصمیمات مالیاتی دولت ابراهیم رئیسی بر اقتصاد ایران پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرادر گفت‌وگو با «شرق» به بررسی وضعیت سیاسی و دیپلماتیک ایران پرداخت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرد تبهکار به بهانه خرید و فروش ارز دیجیتال، بازیگر و کارگردان تئاتر را فریب داد و با تهدید وی به قتل، دلارهایش را به سرقت برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تضعیف شاخص دلار در روزهای اخیر موجب شد تا بار دیگر رمزارزها به پیشگام بازار دارایی‌ها تبدیل شود و در بازدهی از دیگر دارایی‌ها مانند طلا پیشی بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

. خودرو یک کالای سرمایه‌ای مصرفی است و تعداد محدودی در سال تولید می‌شود و بازار آن تقریبا آزاد و رقابتی است که هر خریداری می‌تواند آن را به قیمت روز بفروشد، لذا هر گونه قیمت‌گذاری روی آن نه تنها به زیان تولیدکننده است، بلکه موجب رانت زیادی برای خریداران محدود و ویژه می‌شود.

وب‌گاه گسترش

از ابتدای سال 1401 تا دهم دی ماه 15 میلیون و 466 هزار تن کالا به ارزش 11 میلیارد و 54 میلیون دلار، بین ایران و ترکیه مبادله شده که با رشد 35 درصدی در تجارت همراه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دلار فردایی برگشت / سکه رفاه از بازار 4 میلیون تومان عقب افتاد / دلار دوباره به پیشا فرزین رسید / چه خبرهایی پادزهر نوسان دلار و سکه است؟

خبرگزاری مهر

توضیحات حسینی رییس سازمان حج را در خصوص نرخ ارز و هزینه نهایی سفر به خانه خدا در سال 1402 را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه گسترش

هفته گذشته، جفت ارز، رمزارز شیبا با وون کره در صرافی کره‌ای Upbit لیست شده و یک صرافی استرالیایی به نام Cointree نیز آن را لیست کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل شرکت نفت گلستان ضمن تشریح شیوه دریافت سوخت جایگزین، گفت: برای تامین و توزیع سوخت جایگزین مشکلی در استان وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاد اقتصاد دانشگاه چمران می‌گوید: دولت در بودجه سال آینده حدود 59 درصد سهم مالیات‌ها را نسبت به سال قبل افزایش داده و این در حالی است که افزایش حقوق کارکنان دولت را فقط 20 درصد تعیین کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه عامل اصلی نوسان در نرخ ارز آزاد، فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی در جامعه است، اعلام کرد: به‌زودی بازار مبادله طلا و ارز در راستای مدیریت بازار آزاد راه‌اندازی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمید فرداد مجری در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به نحوه استفاده از کالابرگ الکترونیکی گفت: بعد از مصوبه مجلس نسبت به اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در صورت حذف ارز ترجیحی، ریاست جمهوری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کردند، بدون هیچ‌گونه شتابزدگی طرح اجرا شود.