چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد: درصد بالایی از پزشکان در حال مهاجرت به کشور‌های حوزه خلیج فارس هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندین دلیل بالقوه برای تکرر ادرار وجود دارد و داروهایی که مصرف می‌کنید ممکن است یکی از این دلیل‌ها باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام رئیس‌کل دادگستری استان تهران، با صاحبان حسابهای مشکوک که جریان مالی‌شان ناسالم بوده و افرادی که در کف میدان اقداماتی را با هدف اخلال در بازار ارز انجام می‌دهند، برخورد خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایلان ماسک، مالک شرکت اسپیس‌اکس در توییتر نوشت حدود 100 عدد از دستگاه‌های استارلینک موجود در ایران فعال شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ممکن است مواد غذایی‌ای که می‌خورید باعث ایجاد چربی احشایی شوند چربی خطرناکی که در عمق شکم شما پنهان شده و اطراف اندام‌های حیاتی تان می‌پیچد. در اینجا ما آن مواد غذایی را بر اساس میزان مضر بودن شان برای شما رتبه بندی کرده ایم.

خبرگزاری مهر

کرمان - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت نابسامان بازار مسکن گفت: عقب ماندگی های انباشت شده در حوزه مسکن جبران می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از سال 82 تا 96 (یک دوره 14 ساله)، 284 میلیارد دلار از سیستم بانکی کشور خارج شده است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

70 درصد گاز در بخش خانگی مصرف می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توضیحات سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا از دستگیری کلاهبرداری که تحت عنوان پزشک زیبایی در پاکدشت اقدام به اخاذی از بیماران می‌کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه ابتکار نوشت: متاسفانه به نطقه‌ای نزدیک شده‌ایم که ممکن است بخشی از کسب‌وکارها توانمندی ادامه حرکت را نداشته باشند. در صورت وقوع این رویداد احتمالی و رسیدن به نقطه مذکور (فروپاشی اقتصادی) برای نخستین‌بار این اتفاق رخ خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: هیئت نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز به سه روزنامه و یک خبرگزاری ضمن تذکر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: با صاحبان حسابهای مشکوک که جریان مالی‌شان ناسالم بوده و افرادی که در کف میدان اقداماتی را با هدف اخلال در بازار ارز انجام می‌دهند، برخورد خواهد شد و در این رابطه نیز دستوراتی صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با برهم خوردن نظام عرضه و تقاضا، قیمت پیاز به قیمت موز نزدیک شد. هفته گذشته فروش پیاز در سطح خرده‌فروشی‌های سطح شهر حتی به کیلویی 40 هزار تومان نیز رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی شانه تخم مرغ 30 عددی از روزهای آینده با قیمت جدید عرضه می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امارات متحده عربی در راستای تلاش برای میانجیگری روسیه در یمن، به‌منظور نجات خود از باتلاق یمن دست به دامن روسیه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یحیی ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: درصد بالایی از پزشکان در حال مهاجرت به کشور‌های حوزه خلیج فارس هستند. وی اظهار کرد: کار‌هایی که برخی انجام دادند نتیجه آن منجر به مهاجرت پزشکان متخصص شده است.