جمعه 10 فروردین 1403

داماد دو زنه به دست برادرزن‌هایش به قتل رسید

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع

رئیس کلانتری 140 باغ‌فیض از یک قتل خانوادگی و بیوه شدن 2 زن و یتیم شدن فرزندانشان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ رسول بهرامی اظهار کرد: قتل پایان نزاع و درگیری یک خانواده بود. سه برادر که یک خواهر داشتند، به سبب درگیری به وجود آمده شوهرخواهرشان را به قتل می‌رسانند.

وی ادامه داد: ماجرای این قتل از این قرار است که این سه برادر به ترتیب 48، 50 و 54 ساله هستند و خواهرشان حدود 40 سال سن دارد. هر کدام از این خواهر و برادرها، سه فرزند دارند که به صورت خانوادگی به شغل بنکداری (تهیه و توزیع آجیل و خشکبار) در داخل بازار مشغول به کار هستند.

رئیس کلانتری 140 باغ‌فیض افزود: خواهر این برادرها حدود 20 سال زندگی مشترک داشتند و همانطور که به آن اشاره کردم، سه فرزند هم داشتند. برادر کوچک‌تر (48 ساله) 6 ماه پیش همسرش را طلاق می‌دهد. شوهر خواهر؛ داماد این خانواده پس از آنکه دوران عده همسر جدا شده برادر زنش می‌گذرد، آن خانم را به عقد خود درمی‌آورد و با وی ازدواج می‌کند و همین مسئله سبب اختلاف و درگیری بین این خانواده می‌شود.

وی تصریح کرد: دو روز پیش یکی از بستگان این داماد فوت می‌کند و خانواده برای عرض تسلیت به مراسم عزاداری آنها در یکی از شهرستان‌ها می‌رود. از آنجایی که حضانت فرزندان برادری که از همسرش جدا بود، چهار روز در هفته با پدر بود، این سه فرزند هم همراه پدرشان به مراسم عزاداری می‌روند تا پس از مراسم به همراه مادرشان و شوهر آن (داماد خانواده) به خانه بروند.

بهرامی بیان کرد: برادر کوچک‌تر این خانواده زمانی که می‌بیند فرزندانش با همسر سابق و شوهر فعلی که داماد خانواده هم می‌شود، در حال حرکت کردن و رفتن به سمت منزل هستند، ناراحت می‌شود و بر اثر شدت عصبانیت با برادران دیگر، با دامادشان درگیر می‌شوند و پس از کتک‌کاری، با هشت ضربه چاقو دامادشان را مصدوم می‌کنند.

به گفته رئیس کلانتری 140 باغ‌فیض، شهروندان فورا این درگیری را به عوامل 110 اعلام می‌کنند و بلافاصله به دلیل اینکه این حادثه در نزدیکی کلانتری 140 باغ‌فیض رخ داده بود، مأموران این کلانتری به صحنه می‌روند و پس از انتقال مصدوم به بیمارستان، باخبر می‌شوند که فرد مصدوم درگذشته است؛ درواقع به قتل رسیده است.

وی تأکید کرد: مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض پس از اعلام خبر فوت مصدوم، بلافاصله دو نفر از برادران را دستگیر می‌کنند و برادر کوچک‌تر که همسر خود را طلاق داده بود، چون آلت قتاله در خانه او پیدا شده بود، متواری شده و هنوز خبری از محل اختفای وی در دسترس نیست.

بهرامی در پایان گفت: در نتیجه این درگیری، دو خانم بیوه شدند. ادامه پیگیری و بررسی این پرونده به اداره قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ ارائه شده است.