شنبه 1 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: مشتریان جهت خرید خودرو در پیش فروش گروه خودروسازی سایپا می توانند در بانک های تجارت، ملت، صادرات و اقتصاد نوین حساب وکالتی افتتاح و هنگام پیش ثبت نام معرفی کنند.

با دستور رئیس جمهور و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثار گران همزمان با زادروز دخت محمد مصطفی (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن 69 دیدار با خانواده معظم شهدای امنیت انجام می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: شهر مشهد دیشب با ثبت دمای 20 درجه زیر صفر، سردترین شب را در بین مراکز استانی کشور سپری کرد.

با حضور رئیس جمهور واحد احیای مستقیم مجتمع فولاد بافق و همچنین خط تولید کلاف صنعتی و ساختمانی این کارخانه افتتاح شد.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی هندبال ایران مقابل شیلی دیدار پراسترس و سختی داشت اما با عملکرد خوب به پیروزی رسیدیم.

دادستان کل کشور با اشاره به پرونده شناسایی اخلالگران بازار ارز، گفت: وزارت اطلاعات بر روی این مسئله کار و مواردی را به دادسرای تهران اعلام کرده است.

بر اساس آخرین داده‌های اطلاعاتی برترین پاسپورت جهان در سال 2023 متعلق به کشور ژاپن و ضعیف‌ترین آن نیز متعلق به کشور افغانستان است. در این میان ایران در رتبه 99 از این فهرست قرار گرفته است.

سازمان هواشناسی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی به کشور و استقرار توده هوای سرد در برخی مناطق کشور نسبت به خسارات به محصولات و ادوات کشاورزی هشدار صادر کرد.

تصاویری از حال وهوای خرید بازار گل فروشان و شیرینی پزی ها در روز مادر را مشاهده می کنید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر لیگ ایران VARداشت، 6 امتیاز بیشتر گرفته بودیم.

تیم بسکتبال ذوب‌آهن در هفته سوم سوپرلیگ غرب آسیا ارتدوکس اردن را شکست داد.

در ادامه بازیهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مس کرمان نفت آبادان را شکست داد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 96 بیمار مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد.

نخستین جلسه انجمن مینی‌گلف ایران و سرپرستان کمیته‌های این انجمن برگزار شد.

«از مامان بگو» عنوان ویژه‌برنامه شبکه دو سیما است که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر روانه آنتن می‌شود.

با انجام مراسم قرعه کشی، تیم‌های ملی فوتبال بانوان کشورهای قاره کهن حریفان خود را در مرحله نخست انتخابی المپیک پاریس 2024 شناختند.