چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

نشست اعضای انجمن وودبال ایران با مسئولان فدراسیون گلف در سالن جلسات ساختمان کمیته ملی المپیک برگزار شد.

نمایندگان در جریان بررسی طرح اصلاح جدول محرومیت زدایی بودجه سال 1401 کل کشور با اختصاص صد میلیارد تومان اعتبارات محرومیت زدایی روستاها موافقت کردند.

ترابی با بیان اینکه تاغزارهای خلیل آباد، خط مقدم جبهه مبارزه با ریز گردها هستند، گفت: 20 هزار هکتار تاغ کاری در مناطق جنوبی و بیابانی شهرستان خلیل آباد انجام شده که توانسته زندگی اهالی 15 روستا را نجات دهد.

این که رسانه‌ها حق دارند به اسم آزادی بیان هر مطلبی را بدون توجه به این که بار روانی آن مطلب چه بلایی بر سر جامعه می‌آورد، منتشر کنند ویروسی است که سبب شده است مرتب آرامش جامعه با چنین اخبار داخلی یا خارجی بهم بخورد و روزهای خوش مردم تلخ شود. این مسأله ابتدا توجه مردم نسبت به این امر و مطالبه‌گری ایشان برای کنترل این فضا و سپس ورود حکومت به این موضوع را می‌طلبد.

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد، با تاکید بر انجام مناسک حج و مسائل مرتبط با آن، بر لزوم افزایش بینش سیاسی و دینی زائران حج تمتع تاکید کرد.

محمد خیراندیش با اشاره به اینکه در هفته جهاد کشاورزی 101 طرح کشاورزی و دامپروری مورد بهره برداری رسیده و خواهد رسید، گفت: با اجرای طرح‌های یاد شده هزار و 130 شغل ایجاد و 2 هزار و 385 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

بر اساس آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران پروازهای عبوری از آسمان کشور طی اردیبهشت ماه 97 درصد افزایش یافته است.

بی‌بندوباری برخی خانواده‌ها در عدم مدیریت مصرف رسانه‌ای فرزندان‌شان باعث خواهد شد که علاوه بر هرزه‌نگاری و ولنگاری باعث شکستن قبح مسئله خواهند شد.

مشخص نیست چه زمانی قرار است تغییری در شکل و شمایل سازه‌های فلزی شهر یاسوج که نمادی از مدیریت شهری حاکم بر مرکز استان است ایجاد شود.

یکی از سرمایه‌گذاران از وجود برخی موانع در راستای اشتعالزایی در شهرستان لنده از عملکرد ضعیف و بی‌تفاوتی مسئولان شرکت برق انتقاد کرد.

جداول آلوده شهر و بخش پاتاوه سبب ایجاد آلودگی محیطی در این بخش شده است و شهروندان خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شدند.

تصاویری منتخب از حیات وحش سال آفریقا را مشاهده می کنید.

سردارعلی فدوی گفت: دغدغه کشور و مردم این استان پرآب، سال‌ها این بود که آب شرب سالم از سرچشمه‌های دز به خانه‌های مردم سرازیر شود که به همت سپاه پاسداران انقلاب و قرارگاه خاتم این خواسته مردم در قالب طرح غدیر انجام خواهد شد.

بسیاری از توریست‌ها و برخی ترک‌ها با صنایع دستی ایرانیان مانند سبد، کلاه، گلدان حصیری، نوعی روسری زیبا بنام جلبیل و برقع یا نقاب در داخل غرفه و یا کنار ساحل و داخل نمایشگاه عکس می‌گرفتند و زیبایی هنر دست اهل جنوب را تحسین می‌کردند.

در طرح هدفمندی یارانه آرد و نان و در راستای کاهش عرضه خارج از شبکه آرد در خبازی‌ها و بهینه‌سازی مصرف نان نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌ها راه قاچاق سد خواهد شد.

معاون وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه چرخش سیاستی در حمایت از تولید محصولات اساسی کشاورزی ایجاد شده است گفت: از سال زراعی آینده تولید 8 محصول اساسی مشمول یارانه بلاعوض 6 میلیون تومانی برای هر هکتار می‌شود.