جمعه 10 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

نشست رسانه ای آیین گرامیداشت 565 شهید ارتش در استان قم برگزار شد.

دبیر کنگره بزرگداشت شهدای والامقام استان قم با اشاره به اینکه شهدا را به عنوان الگو برای نسل امروز معرفی کنیم، گفت: باید رشادت های برجسته ارتش را به جامعه معرفی کنیم و یکی از رسالت های اصحاب رسانه در این مسیر می باشد.

امید علی مسعودی در تبیین دیدگاه امام خمینی (ره) در ارتباط با رسانه گفت: امام (ره) به آزادی و نگاه نقد در مطبوعات و رسانه معتقد بود اما با توطئه، هنجار و قانون شکنی مخالف بود.

حجت الاسلام رضا نوری با اشاره به اینکه در دولت سابق تلاش زیادی برای حذف دانشگاه کوثر انجام شد، گفت: اما با مقاومت دانشجویان و اساتید این دانشگاه پابرجا ماند.

کریمی فرد گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری به خراسان رضوی اعتباری بالغ‌بر 480 میلیارد تومان برای تکمیل «سد شوریجه» شهرستان سرخس در بودجه 1401 اختصاص یافت.

سردار محمدعلی نظری گفت: به مناسبت دهه کرامت بیش از 10 هزار بسته معیشتی بالغ بر 6میلیارد و 282 میلیون تومان بین نیازمندان استان کرمان توزیع می شود.

شبکه آمریکایی وابسته به حزب دموکرات آمریکا به جو بایدن هشدار داد، گزینه‌های این کشور در قبال برنامه هسته‌ای ایران تمام شده است.

صبح امروز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان قطار طریق الرضا (ع) و بزرگداشت حجت الاسلام دعایی در مسجد حظیره یزد با حضور مدیرکل راه آهن و برخی مسئولان استانی برگزار شد.

جوکارمدیرعامل اتحادیه مرغ داران استان یزد گفت: جوجه‌ریزی طی خرداد ماه جاری در واحدهای پرورش مرغ این استان نسبت به مدت ماه قبل حدود یک میلیون کاهش دارد.

در شرایط کنونی که خطر بزرگی چون پیری جمعیت، ایران را به صورت جدی تهدید می‌کند علاوه بر افزایش نرخ جمعیت و تلاش برای جوان کردن جمعیت، باید به تأمین زیرساخت‌هایی در جامعه اندیشید که در صورت رسیدن جامعه به وضعیت قرمز پیری جمعیت، به کار بسته شده و جامعه را نجات دهند.

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تراکتور برنده بازی با نساجی مازندران شد.

نیروی انتظامی پس از گذشت چندین روز از ناپدید شدن زهرای هفت ساله همچنان به تلاش خود برای یافتن او ادامه می دهد.

محمد باقر منوچهری با بیان اینکه اجرای این طرح افزایش قیمت، سهمیه بندی و کارت اعتباری نخواهیم داشت، گفت: هیچ موضوعی تحت عنوان اعتبار و سهمیه‌بندی مطرح نیست.

دبیرکل فدراسیون فوتبال بر ضرورت تسویه حساب کامل باشگاهها به منظور آغاز فعالیت در نقل و انتقالات تابستانی تاکید کرد.

مولایی گفت: 1713 فقره تسهیلات ازدواج در استان لرستان پرداخت شده است.

مصطفی محدثی خراسانی، شاعر و منتقد ادبی آثار استاد حمید سبزواری را شعر تراز انقلاب می‌داند و معتقد است: بدون شک چهره ای مانند حمید سبزواری در تاریخ ما بی نظیر است.