پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

وجیهه محمدی فلاح گفت: طی سال های اخیر بیش از 80 درصد کودکان کار و خیابان را اتباع غیر مجازی تشکیل می دهند که بدون اجازه اقامت قانونی وارد کشور شده اند.

شهروندان یاسوجی بر ضرورت توجه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به بهسازی پارک های محله ای و زیرساخت های فضای سبز شهری در محلات تاکید کردند.

تا به حال نام عبارت خرید بک لینک را شنیده اید؟ آیا می دانید که خرید یا فروش دقیقا چیست و چه سودی دارد؟ چرا بسیاری به‌دنبال خرید بک لینک قوی یا خرید بک لینک دائمی که ما به آن خرید رپورتاژ می‌گوییم هستند؟ در این نوشتار به بررسی کامل این مسئله با تمامی جوانب خواهیم پرداخت.

خلافی خودرو شامل تمامی جریمه‌هایی است که شما تاکنون مرتکب شده و آن‌ها را پرداخت نکرده‌اید؛ هر نوع جریمه‌ای از جمله سرعت مجاز، ورود ممنوع، دور زدن ممنوع، نبستن کمربندی ایمنی، نداشتن مدارک لازم و غیره از جمله تخلفاتی هستند که بیشتر رانندگان مرتکب می‌شوند.

حالا که فرصت فراهم است و تیم ملی در جام‌جهانی با تیم‌های آمریکا و انگلیس هم‌گروه شده است، جای هیچ‌گونه تامل نیست و باید بدون رودربایستی و تعارف با اسکوچیچ، با تصمیمی سریع و بدون تعلل شرایط را برای تغییر وضعیت فنی تیم ملی به سود «منافع ملی» دگرگون کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس از برگزاری نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه به مناسبت هفته قوه قضائیه در پنجم تیر خبر داد.

وزیر امور خارجه ایران در دیدار همتای ونزوئلایی گفت: اکنون روابط دو کشور در بهترین وضعیت قرار دارد و با امضای سند نقشه راه همکاری‌های جامع، مسیر تعمیق همکاری‌های فیمابین بیش از گذشته هموار خواهد شد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی، مصوبه کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات 13 قلم کالای اساسی وارداتی و دو قلم کالای تولید داخل به یک درصد را ابلاغ کرد.

یک دیپلمات ارشد روسیه مقصر نمایی رئیس جمهور آمریکا درخصوص تورم در این کشور را غیر قانع کننده توصیف کرد.

نائب‌رئیس کنفدراسیون سیلینگ (بادبانی) آسیا برای برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف توسعه این رشته وارد ایران شد و در ساعات اول حضور خود با رئیس فدراسیون قایقرانی دیدار کرد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران در مسابقه با لتونی در رقابتی نزدیک نتیجه را 2 بر یک به تیم چهاردهم والیبال ساحلی جهان واگذار کرد.

رئیس هیات شطرنج استان زنجان با بیان اینکه اولین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج با عنوان جام غواصان دریادل استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: این رویداد ورزشی از هفتم تا نهم تیر به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران در مسابقه با لتونی در رقابتی نزدیک نتیجه را 2 بر یک به تیم چهاردهم والیبال ساحلی جهان واگذار کرد.

مدیرکل شورای المپیک آسیا و رئیس فدراسیون بین المللی شنا در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اقدامات مثبت شما در این مدت برای ورزش ایران غیر قابل کتمان است.

سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و فیلم نت در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر، به ساخت سریال های جدید خود مشغول اند؛ سریال هایی که با شروع پخش خود می توانند مخاطبان را به سمت هر کدام از این VODها روانه کنند.

عضو هیدت مدیره باشگاه استقلال گفت: شاید فضای مجازی روی نیامدن نکونام هم تاثیرگذاربوده و شاید دیگر موقعیت سرمربی‌گری استقلال برای نکونام پیش نیاید.