یک‌شنبه 8 مهر 1403

دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس برای ورود به خوابگاه معاینه می‌شوند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس برای ورود به خوابگاه معاینه می‌شوند

تهران - ایرنا - دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: دانشجویان این دانشگاه برای پیشگیری از احتمال شیوع ویروس کرونا در دوران امتحاات پیش از استفاده از خوابگاه‌ها معاینه می‌شوند.

بر اساس اطلاعیه روز دوشنبه دانشگاه تربیت مدرس، دانشجویان باید کاربرگ خودارزیابی سلامت را از طریق آدرس poll.modares.ac.ir تکمیل کرده و پیامک آن را حفظ کنند.

دانشگاه تربیت مدرس یادآور شد: با توجه به محدود بودن زمان اجرای پایش سلامت و جلوگیری از تجمع افراد، ضروری است دانشجویان با شماره 88335221 تماس گرفته و بر اساس زمان تعیین شده با همراه داشتن دفترچه بیمه (در صورت دارا بودن) و کارت دانشجویی به مرکز بهداشت و درمان این دانشگاه مراجعه کنند.

طبق این اطلاعیه همه دانشجویان برای پیشگیری از بروز مخاطرات احتمالی و حفظ سلامت، پیش از ورود به خوابگاه، توسط پزشک مرکز معاینه می‌شوند و پس از معاینات، در آزمایشگاه این مرکز تست‌های بالینی را انجام می دهند. انجام آزمایش برای این دانشجویان رایگان خواهد بود.

دانشگاه تربیت مدرس در این اطلاعیه تاکید کرد: برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، آموزش‌های ایمنی و بهداشتی به دانشجویان ارایه می‌شود و توزیع ماسک توسط مرکز بهداشت و درمان برنامه‌ریزی شده و آماده تحویل است.

به گزارش ایرنا، مسعود رضایی معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس روزشنبه اعلام کرد: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیم هیات رییسه دانشگاه، از امروز 17 خردادماه بازگشایی دانشگاه به شکل محدود و با اولویت اسکان دانشجویان غیربومی در خوابگاه‌ها آغاز شده است.

وی گفت: مقرر شد تا ضمن رعایت همه پروتکل های بهداشتی و رعایت اصل حداقل تراکم حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها، کلاس‌های عملی به صورت محدود به مدت حداکثر 3 هفته از تاریخ 17 خرداد تا 5 تیرماه 1399 برگزار شود. همچنین برنامه اسکان موقت دانشجویان در خوابگاه‌ها با رعایت حداقل تراکم حضور پیش بینی شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد که چنانچه در خوابگاه‌ها نشانه‌ای از بروز علایم آلودگی به ویروس کرونا مشاهده شود، فرد مشکوک به بیماری و همه افراد مرتبط با وی بلافاصله قرنطینه خواهند شد البته دانشجویان پس از اتمام دوره برگزاری کلاس های عملی تا تاریخ پنجم تیرماه لازم است بلافاصله خوابگاه را تخلیه نموده و به شهر محل سکونت خود بازگردند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*