پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

دانشجویان غیربومی فاقد خوابگاه دانشگاه تربیت مدرس وام دانشجویی می‌گیرند / مهلت ثبت درخواست تا 6 تیرماه

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دانشجویان غیربومی فاقد خوابگاه دانشگاه تربیت مدرس وام دانشجویی می‌گیرند / مهلت ثبت درخواست تا 6 تیرماه

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دانشجویان غیربومی فاقد خوابگاه وام دانشجویی پرداخت می شود. در این اطلاعیه آمده است: به همت بنیاد علوی و پیگیری‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی - اجتماعی امکان استفاده از تعداد محدودی تسهیلات قرض‌الحسنه برای دانشجویان غیربومی فاقد خوابگاه اعم از روزانه نوع ب و نوبت دوم فراهم شده است....

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دانشجویان غیربومی فاقد خوابگاه وام دانشجویی پرداخت می شود.

در این اطلاعیه آمده است: به همت بنیاد علوی و پیگیری‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی - اجتماعی امکان استفاده از تعداد محدودی تسهیلات قرض‌الحسنه برای دانشجویان غیربومی فاقد خوابگاه اعم از روزانه نوع ب و نوبت دوم فراهم شده است. از دانشجویان متقاضی درخواست می‌گردد جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه درخواست خود با شماره تلفن 82883288 تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است، این معاونت به عنوان معرف عمل نموده، تایید نهایی درخواست متقاضی، نحوه اخذ تعهدات و تسویه حساب بر حسب تشخیص بانک‌های عامل بنیاد می‌باشد. همچنین مهلت دریافت درخواست‌ها تا 6 تیرماه می‌باشد.