چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

دانشگاه خوارزمی هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک رابرگزار می کند

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
دانشگاه خوارزمی هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک رابرگزار می کند

هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین توسط دانشگاه خوارزمی و با همکاری انجمن لجستیک ایران برگزار می‌شود.

هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین توسط دانشگاه خوارزمی و با همکاری انجمن لجستیک ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه خوارزمی، هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین توسط دانشگاه خوارزمی و با همکاری انجمن لجستیک ایران در تاریخ 3 و 4 دی برگزار می‌شود.

این کنفرانس، اجتماع اعضای هیات علمی، اندیشمندان، متخصصان صنایع و دانشجویان سراسر دنیا خواهد بود. هدف از برگزاری این کنفرانس ایجاد زمینه‌ای برای تبادل اطلاعات، تجربیات و دستاوردهای علمی و پژوهشی در مورد یافته‌های تئوری و کاربردی اخیر در تحقیقات و صنایع مربوط به لجستیک و زنجیره تأمین است.

LSCM 2020 فرصتی فوق العاده برای تشویق فعالین حوزه لجستیک و زنجیره تأمین، اظهار نظر در مورد موضوعات به روز زنجیره تأمین در سطح ملی و بین المللی، و تقویت همکاری دانشگاه و صنعت است.

این کنفرانس از حضور تمامی پژوهشگران، اساتید و دانشجویان، و مدیران و کارشناسان کلیه بخش‌های مرتبط با حوزه مدیریت زنجیره تأمین استقبال خواهد نمود. کنفرانس LSCM 2020 توسط دانشگاه خوارزمی و با همکاری انجمن لجستیک ایران برگزار می‌شود.

مدیریت زنجیره تامین حوزه‌ای میان رشته است و رشته‌های مختلفی از جمله مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد، کامپیوتر و... از جمله مخاطبان این حوزه هستند. خوشبختانه برنامه ریزی خوبی برای برگزاری موفق این کنفرانس به عمل آمده است و به یاری خدا و با همراهی همه بخش‌های دانشگاه، امیدواریم همه چیز به خوبی به انجام برسد.

اطلاعات کنفرانس

1- انتخاب رساله برتر دکتری حوزه مدیریت زنجیره تامین برای اولین بار در سطح کشور

2- حضور پنج سخنران کلیدی از برجسته‌ترین و شناخته شده‌ترین افراد این حوزه از جمله رئیس فدراسیون بین المللی انجمن‌های تحقیق در عملیات به عنوان میهمان ویژه

3- بیش از 420 مقاله از کشورهای مختلف از جمله ایران، استرالیا، نیوزیلند، انگلستان، مالزی، امریکا، هند، عراق، ترکیه، اتیوپی، سریلانکا، الجزایر، مراکش، صربستان، بوسنی و هرزگوین و... دریافت شده است.

4- نشست تخصصی با حضور اندیشمندان ایرانی و خارجی با عنوان "مدیریت زنجیره تأمین در شرایط کووید 19" برنامه ریزی شده و برگزار خواهد شد. این نشست با پشتیبانی علمی مجله بین المللی International Journal of Supply and Operation Research برگزار می‌شود.

5- با توجه به تعداد بالای مقالات، ارائه دیجیتالی مقالات (پذیرفته شده پوستری) پیش از برگزاری کنفرانس از طریق سامانه LMS دانشگاه خوارزمی برنامه ریزی شده است.

6- علاوه بر رقابت انتخاب رساله برتر دکتری، دو مسابقه دیگر نیز در حوزه مدیریت زنجیره تامین برنامه ریزی شده است و مرحله نهایی آن‌ها طی کنفرانس برگزار می‌شود: مسابقه دفاع 3 دقیقه‌ای و انتخاب کتاب برگزیده.

7- از جمله ویژگی‌های دیگر این کنفرانس، می‌توان به مشارکت بیش از 36 کشور، حضور بیش از 30 استاد برجسته خارجی در کمیته علمی کنفرانس، همکاری علمی انجمن ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات معتبر داخلی و خارجی و نمایه شدن مقالات در پایگاه‌های معتبر بین المللی از جمله ESCI, Scopus, ISC, EI-Compendex، SCImage، DBLP, Mathematical Reviews, and etc. اشاره شود.