چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

دریافت آی دی کارت کاروان اعزامی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دریافت آی دی کارت کاروان اعزامی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کادرسرپرستی کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که به قونیه سفر کرده‌اند عصر روز گذشته در نشست با مسئولان کمیته برگزاری رقابت‌ها ضمن به اتمام رساندن روند ثبت نام، تمامی آی دی کارت‌ها را دریافت کردند. اصغر رحیمی سرپرست کاروان، هادی ساعی و عاطفه اسلامیان معاونین و محمد بابایی مسئول امور مالی که بعنوان نخستین گروه از کاروان...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کادرسرپرستی کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که به قونیه سفر کرده‌اند عصر روز گذشته در نشست با مسئولان کمیته برگزاری رقابت‌ها ضمن به اتمام رساندن روند ثبت نام، تمامی آی دی کارت‌ها را دریافت کردند.

اصغر رحیمی سرپرست کاروان، هادی ساعی و عاطفه اسلامیان معاونین و محمد بابایی مسئول امور مالی که بعنوان نخستین گروه از کاروان اعزامی به قونیه سفر کرده‌اند در نشست با مسئولان برگزاری رقابت‌ها، بعنوان نخستین کشور تمامی آی دی کارت‌های کاروان اعزامی کشورمان به این بازی‌ها را دریافت کردند.

کاروان ورزشی ایران در این بازی‌ها با 279ورزشکار بعنوان سومین کاروان پرجمعیت در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور دارد.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه2021 از 18مرداد ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه بطور رسمی آغاز و تا 27 مرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /