جمعه 10 فروردین 1403

دزدان، خودرو را با کودک 2 ماهه سرقت کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دزدان، خودرو را با کودک 2 ماهه سرقت کردند

تهران - ایرنا - رئیس کلانتری 148 انقلاب اسلامی پایتخت از کشف یک دستگاه خودرو خبر داد که با یک کودک دو ماهه در درون آن توسط دزدان سرقت شده بود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «پیمان لطیفی» روز سه شنبه در این باره به پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: ساعت 23 روز یکشنبه یازدهم اسفند امسال مردی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از به سرقت رفتن خودرو پژوی خود در خیابان جمالزاده در غرب تهران خبر داد و به دنبال آن سریعا تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل با پدر و مادری آشفته و نگران روبه رو شدند. پدر جوان اظهار داشت، همسرش برای خرید از خودرو پیاده شده بود و در حالی که پسر 2 ماهه اش در صندلی عقب خواب بود، خودش برای کمک به همسر لحظاتی از خودروی روشن پیاده شد اما هنوز چند قدمی نرفته بود که ناگهان 2 جوان سوار بر خودرو شده و با سرعت پا به فرار گذاشتند.

رئیس کلانتری 148 انقلاب اسلامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع مشخصات خودرو به گشت های پلیسی مخابره شد و در ادامه زن جوان که بی تابی می کرد، گفت که گوشی موبایلش را داخل خودرو جا گذاشته است. در این مرحله یکی از ماموران با تلفن همراه زن جوان تماس گرفت.

وی ادامه داد: در این تماس یکی از سارقان گوشی موبایل را جواب داد. مامور پلیس نیز با او شروع به صحبت کرد و سارق گفت که حال بچه خوب است و خودرو را تا لحظاتی دیگر در یک کوچه بالاتر از کلانتری و پشت یک کامیون پارک می کند و برای اینکه بچه سرما نخورد بخاری خودرو را نیز روشن گذاشته است.

وی تصریح کرد: به این ترتیب ماموران همراه با پدر و مادر کودک به محل مراجعه کرده و خودرو کشف شد و کودک 2 ماهه نیز به آغوش خانواده بازگشت.

سرهنگ لطیفی از مردم خواست که در زمان ترک خودرو هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و هیچ وقت خودرو را به حالت روشن حتی برای یک لحظه ترک نکنند.

وی افزود: در زمانی که فرزندشان داخل ماشین است حتما یکی از اعضای خانواده باید همراه وی داخل خودرو بماند.

*س_برچسب‌ها_س*