پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دستگیری زورگیران مسافرکش نما

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
دستگیری زورگیران مسافرکش نما

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکی رنگ که در پوشش مسافر کشی از مسافران زورگیری می کردند خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت به روش زورگیری توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکی رنگ، دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری 109 بهارستان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیمی از افسران مجرب کلانتری و با شناسایی زمان و محل حضور سارقان، روز گذشته تیم عملیات کلانتری، خودروی مورد نظر را با یک مسافر عقب خودرو مشاهده و خودرو را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: بعد از طی مسافتی سرنشینان خودرو با یکدیگر درگیر شدند و سرنشین عقب خودرو درخواست کمک کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: عملیات مهار خودرو آغاز و متهمان که توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کردند، در یک عملیات ضربتی خودرو متوقف و راننده و همدستش دستگیر شد.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهمان 33 و 25 ساله دارای سابقه کیفری و تحمل حبس در زندان می‌باشد خاطرنشان کرد: تا کنون 5 نفر از شکات سارقان را شناسایی و تلاش در جهت شناسایی شکات دیگر ادامه دارد.