جمعه 31 فروردین 1403

دستگیری سارقان زورگیر مسلح در ری

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
دستگیری سارقان زورگیر مسلح در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 زورگیر که با خودروی سرقتی از اتباع کشورهای همسایه زورگیری می کردند خبر داد و گفت: از متهمان یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

به گزارش مشرق از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه در این باره گفت: با وقوع چند فقره زورگیری از اتباع کشورهای همسایه در محدوده قیامدشت بررسی موضوع بر عهده تیمی از ماموران کلانتری این محل قرار گرفت.

این مقام انتظامی اعلام کرد: بررسی اولیه ماموران حاکی از این بود، راننده و سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری با استفاده از سلاح سرد و گرم از اتباع کشورهای همسایه زورگیری می کنند و بدین ترتیب گشت زنی های هدفمند آغاز تا اینکه ماموران کلانتری روز گذشته در گشت زنی های هدفمند راننده و 3 سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید را در حال زورگیری تبعه ای از کشورهای همسایه مشاهده کردند.

وی افزود: سارقان به محض مشاهده ماموران سریع از محل متواری و عملیات مهار آنان آغاز تا اینکه پس از مدتی تعقیب و گریز و شلیک چند تیر هوائی، خودروی سارقان متوقف شد و 3 تن از متهمان دستگیر اما یکی از سارقان از محل گریخت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در بررسی های بیشتر از داخل خودرو 3 قبضه سلاح سرد و یک قبضه شبه سلاح گرم کشف شد و در ادامه متهمان به زورگیری از اتباع کشورهای همسایه با استفاده از خودروهای سرقتی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از انتقال به کلانتری به سرقت خودروی پراید در روز گذشته در شرق تهران اعتراف کردند، تاکید کرد: با تلاش همکارانم در کلانتری قیامدشت مخفیگاه سارق متواری شناسایی شده است و دستور دستگیری وی در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: کشف سایر جرائم احتمالی متهمان و جزئیات پرونده ادامه دارد.