سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

دستگیری سارق مامورنما در شیراز / او از منازل دوچرخه سرقت می‌کرد

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
دستگیری سارق مامورنما در شیراز / او از منازل دوچرخه سرقت می‌کرد

سارق تحت عنوان مامور ادارات مختلف زنگ درب منازل را زده و پس از وارد شدن به پارکینگ و همچنین حیاطخانه‌های مسکونی اقدام به سرقت دوچرخه می‌کرده است.

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری سارق مامورنمای حرفه‌ای و اعتراف او به ارتکاب 70 فقره سرقت دوچرخه در شهرستان شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در پارکینگ منازل مسکونی در شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، افزود: ماموران انتظامی کلانتری "17 قدمگاه" شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تحقیق از شکات مطلع شدند که سارق تحت عنوان مامور ادارات مختلف زنگ درب منازل را زده و پس از وارد شدن به پارکینگ و همچنین حیاطخانه‌های مسکونی اقدام به سرقت دوچرخه می‌کرده است.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی در فارس با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به 70 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد، گفت: در این خصوص یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

حبیبی با اشاره به اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مراجعه افرادی تحت عنوان مامور ادارات مختلف، کارت شناسایی آنان را رویت و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی110 گزارش دهند.

به کانال عصر ایران در تلگرام بپیوندید نظرات کاربران لینک کوتاه: asriran.com/003SSb