پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دستگیری فردی که 290 بسته تریاک خورده بود

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
دستگیری فردی که 290 بسته تریاک خورده بود

علیرغم گزارش موجود از قاچاق مواد مخدر از سوی این فرد، ماموران در بازرسی از متهم و خودروی وی هیچ گونه موادمخدری را کشف نکردند.

فرمانده پلیس راه آهن فراجا از دستگیری فردی که اقدام به بلع 290 بسته تریاک کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ سردار حشمت‌اله ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی رصد و اطلاع از حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط فردی به هویت معلوم که از قاچاقچیان حرفه‌ای است، رسیدگی به موضوع در دستورکار عوامل انتظامی پلیس راه آهن شمال غرب قرار گرفت و ماموران این پلیس با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان متهم یاد شده را با یک دستگاه خودروی تیبا در عوارضی بزرگراه زنجان - تبریز مورد شناسایی قرار دادند.

وی با بیان اینکه با شناسایی متهم، خودروی وی توقیف و این فرد نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: علیرغم گزارش موجود از قاچاق مواد مخدر از سوی این فرد، ماموران در بازرسی از متهم و خودروی وی هیچ گونه موادمخدری را کشف نکردند. همین موضوع نیز سبب شد مأموران انتظامی پلیس راه آهن شمال غرب با هوشیاری لازم و با ظن حمل به روش بلع و انباری قاچاقچی دستگیر شده را برای انجام معاینات و اقدامات پزشکی به بیمارستانی در زنجان منتقل کردند.

ملکی با اشاره به انجام بررسی‌های پزشکی گفت: تمامی این اقدامات با دستور مقام قضایی انجام شد و در جریان آن مشخص شد که طی هشت مرحله 290 بسته آب‌بندی شده مواد مخدر از نوع تریاک به وزن دوکیلو و 390 گرم به صورت بلع و انباری در معده متهم جاسازی شده بود. در ادامه این مواد از معده متهم تخلیه شد و این فرد نیز به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا خاطرنشان کرد: رصد افراد سود جو و فرصت طلبی که قصد اعمال مجرمانه و قاچاق مواد مخدر را از طریق خطوط ریلی دارند، به صورت ویژه در دستور کار پلیس راه آهن قرار دارد و قاچاقچیان و سوداگران مرگ بدانند این اقدامات تبهکارانه هزینه سنگینی برای آنان به دنبال خواهد داشت و پلیس راه آهن با اقتدار کامل با هرگونه تخلف در چارچوب قانون به صورت جدی و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

تماشاخانه

ببینید | باورتان نمی‌شود که چمن مصنوعی با خاک چه‌کار می‌کند

ببینید | وقتی میمون‌ها مثل گانگسترها دزدی می‌کنند / هماهنگ و برنامه‌ریزی شده

فیلم های دیگر کانال عصر ایران در تلگرام
دستگیری فردی که 290 بسته تریاک خورده بود 2
دستگیری فردی که 290 بسته تریاک خورده بود 3
دستگیری فردی که 290 بسته تریاک خورده بود 4
دستگیری فردی که 290 بسته تریاک خورده بود 5