جمعه 31 فروردین 1403

6 دلیل تمدید قرارداد منچستریونایتد با ماتیچ

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
6 دلیل تمدید قرارداد منچستریونایتد با ماتیچ

به گزارش خبرگزاری فارس، تا چند روز قبل تصور می شد نمانیا ماتیچ بعد از اتمام قراردادش با شیاطین سرخ در سال 2021 به تیمی دیگر ملحق می شود.

اما در اقدامی ناگهانی، منچستریونایتد روز گذشته اعلام کرد ستاره صربستانی را حفظ خواهد کرد و تا سال 2023 با وی قراردادی جدید امضاکرد.

این موضوع مورد توجه برخی رسانه ها از جمله دیلی میل قرارگرفت.

این نشریه 6 دلیل برای این حرکت سرخ پوشان الدترافوردی چنین بیان کرد:

1- تجربه زیاد و بازی های خوبی که ماتیچ در فصل اخیر انجام داده، مدیریت باشگاه را به فکر انداخت تا به فکر حفظ وی باشد. 2- ماتیچ نشان داده بازیکنی با روحیه ورزشکاری بالاست. او بارها روی نیمکت نشسته و نسبت به این موضوع اعتراضی هم نکرده است. این مساله از دید روسای باشگاه دور نماند.

3- ماتیچ از جمله بازیکنانی است که نزد هواداران بسیار محبوب است. منچستر با حفظ وی در حقیقت از حمایت بیشتر هوادارانش در روزهای سخت آینده برخوردار می شود.

4- ستاره صربستانی در دوران حضورش در منچستر، همیشه به یونایتد عشق ورزیده و با انگیزه کار کرده است. این نکته نیز مورد توجه سولسشر، سرمربی منچستر بوده است.

5- از نظر فنی سرمربی نروژی منچستر همیشه ماتیچ را تایید کرده است. در واقع یکی از دلایلی که باعث شد تا با ماتیچ قرارداد جدیدی امضا شود، توجه به این نکته بود.

6- با حضور ماتیچ، منچستری ها در میانه میدان از توان بیشتری در کنار پوگبا برخوردار می شوند.

حضور وی در واقع توان دفاعی خط میانی منچستر را افزایش می دهد.

ماتیچ سال 2017 از چلسی به منچستریونایتد پیوست و تاکنون 114 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است.

انتهای پیام /

منچستریونایتد تمدید قرارداد نمانیا ماتیچ
6 دلیل تمدید قرارداد منچستریونایتد با ماتیچ 2