جمعه 10 فروردین 1403

دلیل کوچ خیبر خرم‌آباد به کاشان / سایپایی‌ها در زمین خیس بهتر بازی می‌کنند!

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دلیل کوچ خیبر خرم‌آباد به کاشان / سایپایی‌ها در زمین خیس بهتر بازی می‌کنند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا عبداللهی بعد از تساوی بدون گل مقابل سایپا در هفته بیستم لیگ یک اظهار داشت: متأسفانه از امتیاز میزبانی محروم بودیم چون در خرم‌آباد سه روز بارندگی شدید داشتیم. زمین ما به همین دلیل در خرم‌آباد تبدیل به استخر شده بود و نمی‌توانستیم مقابل سایپا آنطور که می‌خواستیم بازی کنیم به همین دلیل به کاشان آمدیم باشگاه هم تصمیم خوبی گرفت زیرا به زمینی آمدیم که می‌توانیم در آن فوتبال بازی کنیم. نقاط ضعف و قوت سایپا را می‌شناختیم.

وی افزود: تیمی که می‌خواهد به لیگ صعود کند مسئولان استانی‌اش باید فعال باشند متأسفانه بعد از این همه صحبت و هزینه‌هایی که شده بستر کار مهیا نیست و ما ورزشگاهی نداریم در زمستان و بارندگی بتوانیم میزبان باشیم. مدل فوتبال خیبر به گونه‌ای است که تلاش می‌کنیم روی زمین بازی کنیم. فکر می‌کنم تمام مسئولان استان باید حمایت کنند. مسئولان استانی باید کمک کنند تا تیم صعود کند اما متأسفانه اکنون چنین چیزی ندیده‌ایم. ا مروز اگر در زمین خودمان با سایپا بازی می‌کردیم از حمایت تماشاگران‌مان استفاده بهینه می‌کردیم. ما به کاشان آمدیم تا در زمین خیس گلی بازی نکنیم زیرا سایپا نسبت به ما مهارت بیشتری برای بازی در چنین زمین‌هایی دارد.

مربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با اشاره به شرایط بازی گفت:‌در نیم ساعت اول خوب بازی نکردیم اما بعد از آن فوتبال خودمان را ارائه کردیم. 3-4 موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم که گلن شد. امیدوارم در بازی‌های آینده توپ‌های‌مان تبدیل به گل شود ولی از نظر فیزیکی بازیکنان ما عالی کار کردند و از نظر تاکتیکی هم خواسته‌های‌مان را اجرا کردند درود به شرف‌شان، امیدوارم از این به بعد بازی‌های ما همراه با نتیجه باشد.

عبداللهی در مورد نحوه قضاوت بیژن حیدری در این مسابقه گفت: این داور نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. همچنین کمک‌هایشان مخصوصاً عالیقدر؛ برای این داوران احترام خاصی قائلیم، ممکن است در فشار بازی حرف‌های زده شود اما برای این تیم داوری احترام قائل هستیم.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید خیبر خرم‌آباد سایپا استخر لیگ یک زمین خیس حمیدرضا عبداللهی مربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد لیگ دسته یک این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است