شنبه 1 اردیبهشت 1403

دهمی بهترین رتبه تیراندازان در مسابقات اهداف‌پروازی آنلاین قزاقستان / امیرمحمد دادگر هفدهم شد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
دهمی بهترین رتبه تیراندازان در مسابقات اهداف‌پروازی آنلاین قزاقستان / امیرمحمد دادگر هفدهم شد

9 تیراندازکشورمان در رشته های تراپ و اسکیت مسابقات بین المللی آنلاین قزاقستان طی شش راند با حریفان خود به رقابت پرداختند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات اهداف پروازی بین المللی آنلاین قزاقستان، نمایندگان ایران با حریفان جهانی خود طی دو روز و در 6 راند 150 هدفی رقابت کردند که در نهایت در رشته تراپ مردان بابک یگانه با امتیاز 133 در جایگاه هجدهم، علی حافظی با امتیاز 123 در جایگاه بیست و چهارم و علیرضا عسگری با امتیاز 107 در جایگاه بیست و هشتم ایستادند. در این ماده 30 تیرانداز از سراسر جهان حضور داشتند.

همچنین در رشته تراپ بانوان، شیوا فرح پور با امتیاز 114، فاطمه امیری بهزادی با امتیاز 111 و غزاله جهاندار با امتیاز 98 به ترتیب در مکان های یازدهم، شانزدهم و هجدهم قرار گرفتند. در این ماده 19 تیرانداز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رشته اسکیت مردان نیز، علی دوستی در رقابتی بسیار نزدیک با امتیاز 137 در جایگاه دهم ایستاد. امیرمحمد دادگر با امتیاز 130 هفدهم شد و عبدالقادیر شیر محمدی با امتیاز 129 در جایگاه هجدهم قرار گرفت. در این ماده 23 تیرانداز از سراسر دنیا حضور داشتند.

پیش از این جواد فروغی و وحید گل خندان در رشته تپانچه بادی مقام های اول و دوم این مسابقات را کسب کرده بودند.

انتهای پیام