پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

دودقیقه | هاشوری بر همنشینی عاشورای حسینی و روز خبرنگار + فیلم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دودقیقه | هاشوری بر همنشینی عاشورای حسینی و روز خبرنگار + فیلم

تهران - ایرنا - همنشینی روز خبرنگار و عاشورای حسینی تلفیقی توامان از جریان‌های خبری را با محوریت غالی‌گری بزرگترین منکر در شعر آئینی؛ آسیب برخورد سلیقه‌ای با تولیدات سینمای مذهبی؛ عیار گیشه سینماها بدون آثار کمدی در محرم؛ مروری بر فیلم‌هایی با محوریت خبرنگاران و آشنایی با هشت شهید ایرنا را با خود به همراه داشت.

دریافت 64 MB

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، زندگی در عصر و زمانه مدرن و سر و کله زدن هر روزه با فراز و فرودهای زیستن در این دوره و زمانه کمتر فرصتی برای هر فرد جهت رصد مهمترین اخبار حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و صد البته فرهنگ و هنر می‌گذارد.

اگر روزانه کمتر فرصت دارید تا مهمترین اخبار فرهنگی و هنری را دنبال کنید با قطار سریع‌السیر روایت تصویری و محتوایی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) همراه شوید و با ما به جهان پر خبر فرهنگ و هنر ایران و جهان با اطمینان و آرامش سفر کنید.

بسته خبری مهمترین اخبار فرهنگ و هنر سه‌شنبه (18 مردادماه 1401 و یازدمین روز محرم) در کنار تلاقی دو رویداد تقویمی عاشورای حسینی و روز خبرنگار را با محور غالی‌گری بزرگترین منکر در شعر آئینی؛ آسیب برخورد سلیقه‌ای با تولیدات سینمای مذهبی؛ عیار گیشه سینماها بدون آثار کمدی در ایام محرم؛ مروری بر فیلم‌هایی با محوریت خبرنگاران و آشنایی با هشت شهید ایرنا با ما مرور کنید.

راوی این گزارش، امین خرمی خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا است.

برچسب‌ها