چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

دوستانت وزیر و وکیل شدن!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دوستانت وزیر و وکیل شدن!

افتخار آن سردار که بی افتخارش خواندی، این است که انقدر روح بزرگی دارد که همچو سیدش، حاج قاسم سلیمانی، بی چشم داشت جهت ایجاد امنیت برای همه رفت! برای امنیت حتی تو! گفته ای استخدام اوباش بدسیرت! چرا تف سر بالا میکنی؟ اینها همان هایی بودند که از صف اغتشاشگران جدا شده و برای دفاع از ایران عزیز جلو شما ایستادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج؛ اطرافیانم می دانند که چند وقتی است از سیاسی نویسی فاصله گرفتم و به دنبال حل مشکلات اقتصادی جامعه هستم. اما این بیانیه ای که می گویند از سمت میر حسین موسوی منتشر شده، دوباره مرا به این وادی کشاند. اول میخواستم دلایل منطقی برایت تشریح کنم اما دیدم چه سود؟! این حجم از کینه، لجاجت، عناد و تعصب مگر جای بحث منطقی می گذارد؟ لذا نوشتم فقط بخاطر داد زدن مظلومیت جمهور این مردم و انقلاب اسلامی! همانکه هم به جمهورش حمله کردی و هم به اسلامش!

اول: می دانی چرا برایت حفاظت گذاشتند؟ چون دوستانت قصد سوء به جانت داشتند تا برای کشور هزینه درست کنند و از خون ریزی این دو قطبی های کاذب، سر مردم گرم شود و خودشان با آسانسور از مناصب قدرت به بالاترین های ممکن برسند که رسیدند! دوستانت وزیر و وکیل شدن! همان ها که میگفتند دیگر این نظام مشروعیت ندارد! اما وزیر و وکیل شدن تا هم حقوق های آنچنانی بگیرند و هم سکه و پاداش. اما میدانی حالا چرا حفاظتت کم شد؟! چون دیگر حتی برای این قماش قدرت طلب بی ارزش شده ای که حتی برای ترور و قربانی کردنت نیز به دردشان نمی خوری! آنها که بیرون بودند دیدند که تو دیگر طرفداری نداری؟ بعد از عاشورا 88 حتی طرفدارانت هم دیدند که ته قصه چه بود! نمی دانم تو را چه خطاب کنم! چون هم "میر" هم "حسین" و هم " موسوی" در فرهنگ دینی ما مقدس است و من حیا میکنم از به کار بردن آنها برای تو! اما هر که هستی بدان، عمر در حال سپری شدن است و این پوست موزهای اطرافیان قطعا نمی تواند توشه خوبی برای سفر باشد!

دوم: حرف از بی عدالتی زدی؟ تو و عدالت؟! واقعا آروغ های روشنفکری که میزدید باعث شده خیال برتان دارد؟ گفتند زنت، روشنفکر ترین زن کشور شده است در آن سال! همان که میگفت در انتخابات تقلب شده چون موسوی ترک و من هم لر هستم و باید بیشترین رای را در آن مناطق می آوردیم؟ انگار دارد در چند هزار سال پیش و در بین قبیله اوس و خزرج سخنرانی می کند. یعنی اگر رای میاوردی به آنها بیشتر میرسیدی چون ترک و لر هستید؟ دلم به حال مظلومیت این ملت نسوزد از این همه لجاجت؟ مردم ترک و لر نشان دادند که آزادانه قادر به تشخیص و انتخاب هستند. آنها رتبه های بالای پشتیبانی از مدافعان حرم دارند و جوانان شان را تقدیم آرامش این امت کرده اند. بعد تو میایی حرف از آزادی و حق انتخاب میزنی؟

سوم: گفتی رژیم کودک کش! سوال میکنم آن زمانی که اسرائیل برایت سایت زبان فارسی راه انداخته بود، آمریکا و انگلیس برایت برنامه 24 ساعته گذاشته بودن، چندشت نمیشد و زبانت بسته مانده بود که بگویی من با جنایتکاران و کودک کشان عالم نسبتی ندارم؟

چهارم: افتخار آن سردار که بی افتخارش خواندی، این است که انقدر روح بزرگی دارد که همچو سیدش، حاج قاسم سلیمانی، بی چشم داشت جهت ایجاد امنیت برای همه رفت! برای امنیت حتی تو!

گفته ای استخدام اوباش بدسیرت! چرا تف سر بالا میکنی؟ اینها همان هایی بودند که از صف اغتشاشگران جدا شده و برای دفاع از ایران عزیز جلو شما ایستادند. قطعا هم به زور تفنگ کسی آنجا نماندند. چرا که در آن بلوا و شلوغی، پیچاندن و گم و گور شدن در کسری از ثانیه ممکن است، اما تاریخ انقلاب پر است از جوانانی که متحول شدند و برای این مردم و آرامش شان، سر دادند. اگر بیندیشی!

وهاب حسنی

انتهای پیام /