پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دولت 2 هزار و 451 میلیارد تومان تا پایان امسال در کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دولت 2 هزار و 451 میلیارد تومان تا پایان امسال در کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌کند

کرمانشاه - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت تا پایان امسال هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی و هزار و 451 میلیارد تومان برای طرح‌های تولیدی در استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه؛ افزود: این اعتبار برای 17 طرح عمرانی با حدود هزار میلیارد تومان و 52 طرح تولیدی با هزار و 451 میلیارد تومان تا پایان امسال در استان کرمانشاه سرمایه گذاری می شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام‌جهش تولید گفت: تمام‌تلاش ما اجرای این طرح های سرمایه گذاری شده در استان کرمانشاه است.

وی تصریح کرد که با اتمام 52 طرح تولیدی هشت هزار و 111 فرصت شغلی در استان کرمانشاه ایجاد می شود.

وی تاکید کرد که این طرح ها تا پایان دولت دوازدهم باید به اتمام برسد و بهره برداری شود.

نوبخت به طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره) در کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: این نهاد با 283 میلیارد تومان سرمایه گذاری 6 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می کند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به امضا تفاهم نامه ساخت 2 هزار واحد مسکن محرومین در این سفر در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این تعداد واحد تا بهار سال آینده باید به بهره برداری برسد.

نوبخت در ادامه به سفر هیات دولت به استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: در آن سفر 54 طرح و پروژه با هزار و 108 میلیارد تومان تصویب شد که 172 درصد بیشتر از این مبلغ معادل هزار و 903 میلیارد تومان دولت پرداخت کرده است.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و هفته دفاع مقدس از کرمانشاه به عنوان سرزمین مقاومت، تدین و انسانیت نام برد و گفت: هرتلاشی برای کمک به مردم کرمانشاه انجام دهیم بازهم جوابگوی مقاومت و رشادت های مردم این استان نیست.

این خبر تکمیل می شود...

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*