پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

دیدارهای هفتگی سرپرست آموزش و پرورش منطقه 14 با مردم برای بررسی مشکلات

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
دیدارهای هفتگی سرپرست آموزش و پرورش منطقه 14 با مردم برای بررسی مشکلات

سرپرست آموزش و پرورش منطقه 14 از برگزاری دیدارهای مردمی در مساجد به منظور آگاهی از مشکلات خانواده‌ها و پیگیری برای حل آنها خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ عصر روز یکشنبه 25 اردیبهشت، اولین دیدار مردمی قاسم بیانی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه 14، در مسجد حضرت علی بن الحسین (ع) در راستای تکریم ارباب رجوع و ملاقات مردمی و عمومی جهت پیگیری مشکلات مردم و تبیین سیاست‌های آموزش و پرورش و مشارکت اولیا در مدارس برگزار شد.

در ابتدا بیانی سرپرست آموزش و پرورش منطقه 14 از حجت‌الاسلام محمدرضا حاتم پوری امام جماعت مسجد علی ابن الحسین جهت حمایت و هماهنگی‌های لازم بابت این دیدار صمیمانه مردمی تشکر کرد.

وی در ادامه گفت: هدف از این برنامه این است که یک روز در هفته در خدمت مردم همراه با اقامه نماز جماعت در مساجد باشیم و از نزدیک به صحبت‌ها، نظرات و مشکلات آنها گوش دهیم و حل مشکلات را پیگیری کنیم همچنین خانواده‌ها از سیاست‌های آموزش و پرورش مطلع و آگاه شوند.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه 14 مطرح کرد: اگر چه سه‌شنبه هر هفته در اداره آموزش و پرورش منطقه 14 از اوایل آغاز ساعت کاری تا اقامه نماز ظهرو عصر دیدار و ملاقات مردمی داریم ولی با این حال درراستای تکریم مردم و رسیدگی بهتر به مطالبات در مساجد حضور پیدا خواهیم کرد.

چه برخوردی با "دانش‌آموزان غایب" می‌شود؟ مدارس حق برخورد انضباطی با غیبت دانش‌آموزان ندارند