جمعه 31 فروردین 1403

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به «دستخط» می‌آید

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به «دستخط» می‌آید

برنامه تلویزیونی «دستخط» شبکه پنج سیما، این هفته ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «دستخط» جمعه (4 مهرماه) ساعت 16:30 میزبان سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است تا مباحثی در خصوص بزرگداشت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس مطرح کنند.

چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که برگزاری و بزرگداشت این رویداد ملی و هماهنگی با سایر نهاد‌ها از دیگر موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

تحلیل سایر فعالیت‌های بنیاد در عرصه دفاع مقدس در سال‌های اخیر، بررسی کارنامه کاری ایشان در مسئولیت‌های متفاوت و نگاه به اتفاقات مختلف از گشت ارشاد تا خرید خدمت سربازی از جمله موضوعاتی است که مخاطبان در این گفت و گوی تلویزیونی شاهد آن خواهند بود.

«دستخط» که به گفت و گو‌های صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می‌پردازد، از دکوری ساده اما پر محتوا با المانی از کتاب سود می‌برد.

این برنامه کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی مریم حداد، اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران، تدوین و کارگردانی هنری حمید رضا خوشبازان هر هفته جمعه‌ها از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

انتهای پیام /