سه‌شنبه 29 اسفند 1402

رئیس ستاد برگزاری انتخابات اتحادیه مؤسسات قرآنی انتخاب شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
رئیس ستاد برگزاری انتخابات اتحادیه مؤسسات قرآنی انتخاب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی را به عنوان رئیس ستاد برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت منصوب کرد.

*س_ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی را به عنوان رئیس ستاد برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت منصوب کرد. _س* - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی را به عنوان «رئیس ستاد برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت» منصوب کرد که در متن حکم سید عباس صالحی آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تجربه و تخصص در اجرای الحاق ماده واحده مصوبه ضوابط تأسیس مراکز، مؤسسات، کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی و نظارت بر فعالیت آنها، موضوع مصوبه شماره 2654/ د‌ش مورخ 1382/5/12 شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم، به عنوان رئیس ستاد برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت منصوب می‌شوید.

باتوجه به اهمیت برگزاری این انتخابات، انتظار می‌رود معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات ستادی و استانی جنابعالی را در انجام این مأموریت مهم یاری نمایند.

امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری زیر مجموعه‌های این وزارتخانه در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

انتخابات اعضای هیأت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در سوم مردادماه 1399 در سراسر ادارات کل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /