پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

رئیس قوه قضائیه: امکان حضور در اجتماعات مردمی را در همدان نداریم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
رئیس قوه قضائیه: امکان حضور در اجتماعات مردمی را در همدان نداریم

رئیس قوه قضائیه که به همدان سفر کرده است گفت: به علت علقه‌ای که به استان همدان دارم دوست داشتم در تجمعات مردمی حضور پیدا می کردم و از نزدیک عرض سلام داشتم اما امکان انجامش نیست.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود خود به فرودگاه همدان، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان توفیق سفر به استان همدان را پیدا کردیم و باید عذرخواهی کنم از مردم و مسئولان عزیز استان که سفر ما به علت شرایط کرونایی با تأخیر انجام شد. قرار بود این سفر یک ماه و نیم قبل انجام شود اما به علت شرایط استان امکان سفر مهیا نشد اما چندی پیش وقتی از ستاد کرونا سفر به استان همدان را پیگیری کردیم گفتند اکنون شرایط انجام سفر هست، پس سفر را انجام دادیم.

وی گفت: همدانی‌ها تاریخ بسیار روشن و نورانی تمدنی در این استان دارند و تمدن اسلامی که در این استان رقم خورد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم رشادت ها به ویژه در هشت سال دفاع مقدس، نقش پشتیبانی همدان مثال زدنی بود، به شهدا و علمای این استان درود می فرستیم.

رئیسی تصریح کرد: امیدواریم که سفر ما که سفر یک هیئت 25 نفره به استان است که مدتی است در استان مسائل را در حوزه قضایی بررسی کردند، ان‌شاءالله هم گزارش هیئت 25 نفره را داشته باشیم و هم دیدارهایی که امکان انجامش با حضور مردم عزیز نیست، در وضعیت مناسبی انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این سفر امکان اجتماعات مردمی را نمی توانیم داشته باشیم، خاطرنشان کرد: به علت علقه ای که به این استان دارم دوست داشتم در تجمعات مردمی حضور پیدا می کردم و از نزدیک عرض سلام داشتم اما امکان انجامش نیست. بنابراین به میزان شرکت در شورای اداری استان با مدیران و شورای قضایی که امکان دارد، جلساتی خواهیم داشت و در نهایت هم در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری، استاندار و رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولان گزارشات واصله را بررسی می کنیم.

رئیس قوه قضائیه در پایان مطرح کرد: آنچه توانستیم در استان تصمیم بگیریم انجام می دهیم و اگر امکان نبود در مرکز پیگیری می کنیم.

انتهای پیام