جمعه 10 فروردین 1403

«رادیو جوان» در خلیج فارس شناور می‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
«رادیو جوان» در خلیج فارس شناور می‌شود

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، شبکه رادیویی جوان برنامه منطقه آزاد را تقدیم مخاطبان خود می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از آغاز این هفته، برنامه «خط آزاد» هر روز به صورت زنده از استودیوی شناور رادیو جوان بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس پخش می‌شود تا روایت‌گر اقتدار امروز ایران اسلامی در حوزه خلیج فارس باشد.

عوامل این برنامه عصرگاهی رادیوجوان در طول هفته دفاع مقدس در جزایر ابوموسی، خارک، لارک، قشم، تنب کوچک و بزرگ و همچنین بندرلنگه و بندر عباس در حرکت خواهند بود.

مخاطبان و شنوندگان رادیوجوان می‌توانند به صورت زنده تصویر «خط آزاد» را از شبکه اینترنتی ایران صدا به نشانی www.iranseda.ir مشاهده کنند.

آشنایی با امنیت منطقه در مصاحبه با کارشناسان نظامی، گفتگو با مستندسازان درباره ویژگی‌های منحصر به فرد زیستی و جغرافیایی خلیج فارس، خاطرات ناگفته دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، آشنایی با آداب و رسوم مردم هرمزگان و در نهایت انعکاس اقتدار امروز ایران اسلامی در حوزه خلیج فارس از اهداف این برنامه است.

ویژه برنامه «خط آزاد» در هفته دفاع مقدس با اجرای حسن اسماعیل پور و ابوالفضل اینانلو و با تهیه‌کنندگی حامد مرادیان و عباس پیری از ساعت 17 هر روز روی موج رادیو جوان خواهد رفت.

انتهای پیام /