سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

راه‌اندازی مرکز فرآموز سیار سلامت در بوستان‌های منطقه 2

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
راه‌اندازی مرکز فرآموز سیار سلامت در بوستان‌های منطقه 2

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، اکرم رجای با تاکید بر اهمیت آموزش مهارت‌های رفتاری در سنین کودکی و نوجوانانی گفت: بدین منظور مراکز فرآموز سیار با هدف ارتقای سلامت اجتماعی و آموزش غیر مستقیم مهارت‌های رفتاری به گروه سنی کودک و نوجوان راه اندازی شد. وی با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی با بهره گیری از طرفیت هنر و بازی اجرا می‌شود افزود: آموزش...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، اکرم رجای با تاکید بر اهمیت آموزش مهارت‌های رفتاری در سنین کودکی و نوجوانانی گفت: بدین منظور مراکز فرآموز سیار با هدف ارتقای سلامت اجتماعی و آموزش غیر مستقیم مهارت‌های رفتاری به گروه سنی کودک و نوجوان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی با بهره گیری از طرفیت هنر و بازی اجرا می‌شود افزود: آموزش رفتار‌های مناسب در مواجهه با انواع آسیب‌های اجتماعی و خودمراقبتی از جمله محور‌های مورد توجه در مراکز سیار فرآموز است که برنامه‌ها متناسب با دو گروه سنی 6 تا 9 و 9 تا 12 سال، اجرا می‌شود.

رجای افزود: فرآموز سیار، در قالب یک گروه آموزشی متخصص و هنری با اجرای برنامه‌هایی همچون نمایش، قصه‌گویی، مسابقه و... طی تعامل با مخاطبان، خدمات آموزشی را به گروه هدف ارائه می‌دهد.