چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عصر ایران

آنان هر کاری انجام دادند تا جمهوری اسلامی ایران نابود شود. اما دیدند که این اقدامات به جایی نمی‌رسد و 8 سال جنگ تحمیلی را علیه ایران تدارک دیدند و حداقل 40 کشور دنیا علیه ملت ایران ایستادند اما باز هم ما پیروز شدیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اعضای این گروه با هدایت مستقیم افسران جاسوسی موساد اقدام به شناسایی نیروی‌هایی که با بخش‌های امنیتی کشور همکاری داشتند می‌کردند و با ربایش و تهدید و ضرب و شتم قصد تخلیه اطلاعاتی آنها را داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی در یادداشتی با عنوان «سازگاری، محصول تعادل سازش و مقاومت» برای روزنامه اعتماد نوشت: مقایسه سرنوشت شوروی و چین نمونه خوب امروزی ماست. اتحاد جماهیر شوروی که بر همه شعارهای خود اصرار و یکدندگی پیشه کرد و نهایت آن، فروپاشی در سال 1991 بود، در مقابل حکومت چین که خود را با محیط سازگار نمود از یک کشور درجه 3، تبدیل به ابرقدرتی شد.

خبرگزاری تسنیم

آیین معرفی طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس رسانه ملی و برخی معاونین در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت محیا نوشت: شاید تا یک دهه پیش کودک تپل با لپ‌های نرم برای خیلی از خانواده‌ها دوست‌داشتنی به نظر می‌رسید؛ اما در عصر جدید با افزایش دانش خانواده‌ها همه‌چیز تغییر کرده است. چاقی کودکان تبدیل به زنگ خطری برای آینده آن‌ها شده است. آینده‌ای که قطعاً با بیماری‌های مختلف گره خورده و نمی‌توان از عوارض آن چشم‌پوشی کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پردیس احمدیه بازیگر جوان سینما متنی تند علیه مهران مدیری منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

10 نفر از عوامل مرتبط با رژیم صهیونیستی که عمده اقدامات این افراد شناسایی نیروهای اطلاعاتی فعال در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی در استان آذربایجان غربی بوده با رصد اطلاعاتی دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در تجمعات برلین غربی ها تمام زورشان را زدند تمام ایرانیان خارج از کشور را بسیج کنند علیه کشورشان که با شکست مواجهه شدند و حتی به شعار، نماد و پرچم های این افراد هم نگاه کنید هیچ کدام دلسوزانه برای ایران نبود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: موفقیت‌های مکرر ایران در زمینه‌های مختلف باعث شد دشمنان عصبانی شوند، جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ایران راه بیاندازند.

خبرگزاری تسنیم

هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، بخش اجراهای خیابانی خود را به صورت مجزا و همچون رویدادی مستقل در نقاط مختلف یزد برگزار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبیعی است که هیچکدام از کارها و مواضع من به مذاق کسانی که مدافع براندازی هستند، خوش نیاید. برخی افراد که قبلاً نگاه مرا می پسندیده‌اند و اکنون به سمت براندازی متمایل شده‌اند، ظاهراً انتظارشان این است که من هم با آنها هم‌مسیر شوم. این انتظاری بیهوده و در عین حال توهین‌آمیز است.

وب‌گاه الف

در جلسه هیئت دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، هیئت وزیران با پیشنهاد استانداری تهران مبنی بر تمدید طرح شناورسازی ساعات کاری دستگاه های اجرایی در تهران تا پایان آبان ماه سال جاری موافقت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در یک برنامه که از تلویزیون پخش شد، سوالی از شرکت‌کنندگان درباره حجاب و لایک کردن پرسیده می‌شود. این سوال واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.