شنبه 1 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

صدا و سیما در گزارشی از حادثه زندان اوین تاکید کرد قرار بود با آتش سوزی اندرزگاه 7 نقشه فرار از زندان محقق شود. آتشی که شعله‌های تا کارگاه خیاطی هم رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی به انتقاد از سیاست‌های ابراهیم رئیسی پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره اظهار نظر برخی از سلبریتی‌ها در روزهای گذشته اظهارکرد: افرادی که به واسطه آنتن صدا و سیما مشهور می‌شوند و جایگاه پیدا می‌کنند و نان همین جایگاه را می‌خورند به خاطر ضعیف بودن قراردادها و گرفتن تعهدات لازم باعث می‌شود در یک بزنگاه‌هایی دچار اشتباه و تصمیماتی بشوند که هزینه‌هایی هم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مناظره مجید تفرشی مورخ ایرانی مقیم انگلیس با ابوالفضل عمومی نماینده اصولگرای مجلس یازدهم در شبکه 4 سیما به صحنه رویارویی دو گفتمان و دو تفکر بدل شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه ایران ارگان دولت به بهانه انتشار توییتی از محمد سرفراز به او حمله کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ویدئو از هم خوانی لیلا اوتادی و بهاره افشاری با آهنگی از بابک جهانبخش مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط تهران و پکن در سال‌های اخیر به ویژه پس از روی کار آمدن شی جین پینگ در سال 2012 دچار تغییر و تحولاتی شده و همکاری های طرفین در برخی حوزه‌ها شاهد پیشرفت‌های زیادی بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ساعاتی پیش صدای انفجاری در برج میلاد شنیده شد که طبق اعلام روابط عمومی این مجموعه مربوط به نمایشی با نام 410 مربوط به دفاع مقدس بوده است.

خبرگزاری دانا

ماجرای گاف شبکه سعودی ایران اینترنشنال در زیرنویس خود که همه مخاطبان دیده‌اند و روش ماستمالی آن هم در نوع خود جالب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تجزیه‌طلبان در جریان فتنه اخیر برای تحقق اهداف خود 2 کار را همزمان پیگیری کردند؛ کشته‌سازی از اقوام مختلف از بلوچ تا تُرک و قربانی کردن دختران جوان برای تهییج عواطف مردم. حالا باید دید دختر عرب کی وارد داستان تجزیه‌طلبان می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

ماجرای گاف شبکه سعودی ایران اینترنشنال در زیرنویس خود که همه مخاطبان دیده‌اند و روش ماستمالی آن هم در نوع خود جالب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به جلسه این فراکسیون گفت: رئیس مجلس طرح واکنشی آمریکا برای مقابله با ایران را، بی‌ثبات‌سازی داخلی دانست و پیش‌بینی کرد این طراحی هم شکست خواهد خورد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس گفت: رئیس مجلس در جلسه امروز این فراکسیون تاکید کرد که سوءاستفاده‌های اخیر دشمن عکس العملی به حرکت رو به جلوی کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس قانون اساسی نمایندگان مجلس حق اظهار نظر در تمامی موارد را داشته و شکایت دستگاه‌های مختلف از نمایندگان برای اظهار نظر به معنای ذبح آزادی بیان در مجلس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: کنار گذاشته شدن سردار مصطفی آجورلو از پست مدیرعاملی باشگاه استقلال در شرایطی رخ داد که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر همواره شاهد نوعی اصطکاک بین باشگاه استقلال و سازمان صدا و سیما بودیم.