جمعه 10 فروردین 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه جمهوری اسلامی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما نوشت: رسانه ملی متعلق به عموم است و از بیت‌المال ارتزاق می‌کند و نباید یکطرفه عمل نماید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار رمضان شریف گفت: اینکه رییس جمهور آلمان با بازیکن پرخاشگر، ملاقات و به کمک او می‌خواهد ایران را آزاد کند و رئیس جمهور فرانسه هم با زنی بدون استحکام خانواده ملاقات می‌کند و می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران گفت: دشمنان به ما التماس می کنند که دست از توسعه منطقه ای خودتان بردارید و اذعان می کنند ایران سرنوشت جنگ اوکراین را تغییر داده و علت شکست ناتو و غرب شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کشتی نیروی دریایی ترکیه در رزمایش مشترک با نیروی دریایی پاکستان، در آب‌های شمالی دریای عرب شرکت کرد.

خبرگزاری دانا

رییس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه مقابله رسانه ملی با قدرت رسانه ای بیگانه مقابله‌ای نامتوازن و نابرابر است، عنوان کرد: با وجود این نابرابری، متواضعانه با حداقل امکانات و منابع و حمایت بین‌المللی، تلاش می‌کنیم صدای مردم و نظام اسلامی را به گوش دنیا برسانیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تمام شکست ها و ناکامی های خود را ناشی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب می داند که همچون خورشید تابناک امت اسلامی در عصر جدید هستند و تا زمانی که مردم مقاوم و جان برکف هستند، اجازه کوچکترین پیروزی را به دشمن نخواهند داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار شریف بیان کرد: کسانی که با الفبای سیاست و روابط بین الملل آشنا هستند می دانند که استحکام نظام اسلامی قدرتمندتر از چیزی است که دشمنان در اندیشه های تهی خود دارند و در فضای مجازی منتشر می کنند.

خبرگزاری دانا

حسینعلی شهریاری گفت: در فتنه 88 دشمن ارزشها را مورد هدف قرار داده بود اما ملت ایران با بصیرت و ولایت مداری توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

خبرگزاری دانا

کارگر گفت: حماسه نهم دیماه در حقیقت نقطه پایانی بر فتنه 88 بود و نقش مقام معظم رهبری در کنترل بحران بی‌نظیر و بی‌بدیل بود که ابعاد فتنه را با روشنگری از اهداف پشت پرده دشمنان مدیریت و کنترل کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورس روز چهارشنبه توانست با رشد 4.5 درصدی یکی از تاریخی‌ترین صعودهای خود را به ثبت برساند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

خبرگزاری مهر

علیرضا پیمان پاک گفت: بحث کوتاژ ارزی را با همکاری بانک مرکزی با هدف رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان دنبال می کنیم تا ارز صادرکنندگان به کشور بازگردد و با قیمت نزدیک به بازار واقعی به فروش برسد.

خبرگزاری مهر

احمد جمالی گفت: با هماهنگی سازمان امور مالیاتی و گمرک ایران ترخیص کالاهای این محدوده‌ها با صدور چک برای مالیات بر ارزش افزوده تسهیل و تسریع شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی گفت:«هیچ‌کس منتظرت نیست» فیلم تلخی‌ست اما سیاه نیست و نشان از یک راهکار برای آسیب‌های اجتماعی که در حوزه زنان شاهد آن هستیم.

خبرگزاری دانا

نعمت الله خمش گفت: یکی دیگر از عوامل بوجود آورنده فتنه 88 سکوت خواص بود که خواص جامعه به‌موقع به میدان نیامدند که برای مردم روشنگری کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال گفت: برای جام جهانی با درخواست وزیر با کی روش مذاکره کردم اما رقمش بالا بود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ماهانه حدود 105 هزار تن تخم مرغ در کشور تولید می‌شود، گفت: مشکلی در تامین و توزیع تخم مرغ مورد نیاز مردم نداریم.