جمعه 10 فروردین 1403

رفتار پارادوکسیکال پشت در‌های بسته / روبوسی با بازیکنان در روز‌های ترس از کرونا

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
رفتار پارادوکسیکال پشت در‌های بسته / روبوسی با بازیکنان در روز‌های ترس از کرونا

مدیران باشگاه‌های خصوصی زیر پست فوتبال ایران رفتار‌هایی انجام می‌دهند که باعث ناامیدی است.

خبرگزاری میزان - فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو پیشنهاد داده لیگ نوزدهم را باید لغو کنند، زیرا بازیکنانش ممکن است به ویروس کرونا مبتلا شوند.

این صحبت در حالی مطرح شد که حمیداوی در حاشیه دیدار تدارکاتی تیمش مقابل پیکان، به سمت نیمکت تیم تحت مدیریتش رفت و بازیکنان را در آغوش کشید و انگار نه انگار که ممکن است با همین رفتار ساده، کرونا را به رختکن شهرخودرو مهمان کند.

در تبریز هم اوضاع چنین شکل و شمایلی دارد. تراکتور، تیمی با میلیون‌ها هوادار، حالا وارد کانالی از حواشی شده که اعتراض طرفداران را به دنبال دارد. مالک باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی می‌گوید برای لغو لیگ هر کاری لازم باشد، انجام می‌دهد و اگر لیگ را لغو نکنند، تیمش را از رقابت‌ها کنار می‌کشد تا بازیکنانش مبتلا به کرونا نشوند.

با این حال، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور در تازه‌ترین مصاحبه خود از سازمان لیگ درخواست کرده حالا که قرار است بازی‌ها برگزار شود، باید اجازه ورود هواداران را بدهند تا تماشاگران بتوانند در بخش‌هایی از ورزشگاه یادگار امام (ره)، سکو‌ها را پر کنند!

این رفتار پارادوکسیکال را فقط در فوتبال ایران می‌بینید. رفتاری که به مثابه همان ضرب‌المثل معروف است: «با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند» و چیزی که می‌بینیم وضعیت باشگاه‌داری بخش خصوصی در لیگ برتر است. آنها پشت در‌های بسته، بازیکنان خود را در آغوش می‌گیرند ولی در رسانه‌ها به خاطر خطر ابتلا اعضای تیم‌شان به کرونا فریاد لغو لیگ برتر را می‌کشند.