سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

رقابت‌های رزم‌آوران قم با معرفی نفرات برتر پایان یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رقابت‌های رزم‌آوران قم با معرفی نفرات برتر پایان یافت

قم - ایرنا - رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم از پایان مسابقات رزم‌آوران این استان با معرفی نفرات برتر انفرادی و تیمی خبر داد.

علی یزدی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این دوره از رقابت ها به دلیل همه گیری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی زیر نظر هیات انجمن ورزش های رزمی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته تربیت بدنی با اجرای ترکیب ضربات رزم آوران با حضور ورزشکاران برتر استانی ترتیب یافت و پس از مشخص شدن نفرات برتر جوایزی به تیم ها و رزم آوران برتر اهدا شد.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم یادآور شد: تیم شهید سلیمانی با ترکیب حسین دستیار، محمد امین شعبانعلی زاده، سجاد بهجتی و مصطفی زارعی قهرمانی تیمی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

یزدی با نام بردن از نفرات برتر بخش انفرادی، ابراز داشت: در بخش انفرادی نیز محمد امین شعبانعلی زاده با ارائه بهترین عملکرد مقام قهرمانی را نصیب خود کرد.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم تاکید کرد: همچنین سیدرضا میررضوی مقام دوم انفرادی و مجتبی زارعی نیز مقام سوم را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد در بخشی از مراسم همچنین از تلاش های رحیمی از اساتید رشته رزم آوران استان و مسوول سابق انجمن با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

*س_برچسب‌ها_س*
رقابت‌های رزم‌آوران قم با معرفی نفرات برتر پایان یافت 2
رقابت‌های رزم‌آوران قم با معرفی نفرات برتر پایان یافت 3