پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

رمان «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی؟»، به چاپ دوم رسید

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
رمان «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی؟»، به چاپ دوم رسید

چاپ دوم کتاب «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی»، نوشته کلوئه بنجامین، با ترجمه مهسا ملک‌مرزبان، به بازار آمد. در این رمان، دو خواهر و دو برادر نوجوان، سراغ زنی می‌روند که می‌تواند زمان مرگ آدم‌ها را پیش‌بینی کند و در ادامه زندگی آن‌ها دستخوش تلاطم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رمان «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی»، در کم‌تر از یک ماه به چاپ دوم رسید.

ماجرای این رمان که نوشته کلوئه بنجامین است، در حوالی سال‌های 1969 به بعد رخ می‌دهد که طی آن دو خواهر و دو برادر نوجوان، سراغ زنی می‌روند که می‌تواند زمان مرگ آدم‌ها را پیش‌بینی کند. آن‌ها قصد داشتند مسیر زندگی خود را با فهمیدن زمان مرگ‌شان انتخاب کنند. اما شنیدن آن تاریخ‌های پیش‌بینی‌شده، موجب شد تا هرکدام عکس‌العملی متفاوت نسبت به زندگی داشته باشند.

این رمان درباره چگونه زیستن، چگونه مردن و چگونه بهره گرفتن از فرصت عمر است.

کلوئه بنجامین، نویسنده جوان آمریکایی است که تاکنون دو رمان از او منتشر شده و «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی...»، در فهرست پرفروش‌های 2018 نیویورک تایمز قرار گرفته بود. البته واشنگتن پست، اینترتینمنت ویکلی و رادیو نشنال پابلیک نیز این رمان را از بهترین‌های 2018 معرفی کرده بودند.

اکنون چاپ دوم رمان «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی» نوشته کلوئه بنجامین با ترجمه مهسا ملک‌مرزبان، در 432 صفحه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

5757

کد خبر 1527156