سه‌شنبه 29 اسفند 1402

رهایی گروگان 25 ساله از چنگال آدم‌ربایان

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
رهایی گروگان 25 ساله از چنگال آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان و شهرستان سراوان، جوان 25 ساله سراوانی پس از 72 ساعت اسارت از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

به گزارش مشرق، سردار احمد طاهری اظهار کرد: دوازدهم مرداد ماه سال جاری درپی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محلات شهرستان "سراوان" بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت هایی پوشیده و با تهدید سلاح، جوانی 25 ساله را با یک دستگاه خودروی سواری زانتیا ربوده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل و طی تماس با خانواده اش مبلغ 3 میلیارد ریال در قبال آزادی او درخواست کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

سردار طاهری بیان داشت: سرانجام پس از 3 روز تلاش شبانه روزی پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از مناطق شهرستان سراوان شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی با حضور در محل، فرد ربوده شده به آغوش خانواده برگشت و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، متواری می شوند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فرد گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.