جمعه 10 فروردین 1403

روایت توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در مجموعه مستند "فناورانه"

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
روایت توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در مجموعه مستند "فناورانه"

مجموعه مستند "فناورانه" به تهیه‌کنندگی صندوق نوآوری و شکوفایی و با هدف روایت توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مجموعه مستند "فناورانه" به تهیه‌کنندگی صندوق نوآوری و شکوفایی و با هدف روایت توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان از شبکه افق سیما پخش می‌شود. این مجموعه مستند قرار است طی روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 19:30 از شبکه افق پخش شود.

قسمت اول مستند "فناورانه" که دیروز از ساعت 19:30 پخش شد به روایت توانمندی سه شرکت دانش‌بنیان "درخشان صنعت ایساتیس"، "آریا سرمایش پردیسان" و "مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک" که در حوزه استاندارد فعال است، پرداخته است.

این برنامه همچنین روزهای سه‌شنبه هر هفته ساعت 12 از شبکه افق بازپخش خواهد شد. فصل اول برنامه "فناورانه" به ماجرای پیشرفت و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در عرصه‌های مختلف صنعتی، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات، کشاورزی و سایر حوزه‌ها می‌پردازد.

معاونت علمی پاسخ دهد؛ علت کم‌توجهی به تولیدات دانش‌بنیانِ پرریسک و با تکنولوژی بالا چیست؟ صندوق نوآوری و شکوفایی کشور 150 نوع خدمت به شرکت های فناور و دانش بنیان ارائه می‌دهد