جمعه 10 فروردین 1403

روحیه بسیجی باید بر روند خدمت در زندان ها حاکم باشد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
روحیه بسیجی باید بر روند خدمت در زندان ها حاکم باشد

تهران - ایرنا - مدیرکل زندان های استان تهران با اشاره به شرایط تحریم های ظالمانه و شیوع کرونا گفت: باید با روحیه بسیجی و خدمت مضاعف در سنگر جهادی اصلاح و تربیت تلاش کنیم و روحیه بسیج باید بر روند خدمت در زندان ها حاکم باشد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل زندان های استان تهران، سید حشمت الله حیات الغیب ضمن گرامیداشت هفته بسیج (از 29 آبان تا 5 آذر ماه) و تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند علوم هسته ای شهید فخری زاده افزود: نقش بسیج در بسیاری از بحران ها مانند سیل و بلایای طبیعی، تحریم و ناآرامی ها غیر قابل انکار است و وظیفه داریم با صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی، با خدمت در سنگر تربیت و حفظ امنیت جامعه، زمینه بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه را فراهم سازیم.

وی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، به ویژه سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش از جمله شهید سرافراز حججی اظهار داشت: در تفاهمنامه ای که بین سازمان بسیج و سازمان زندان ها منعقد شده، قرار است بسیج در زمینه آزادی زندانیان نیازمند وارد عمل شود و در مرحله نخست زمینه آزادی هزار نفر را فراهم کند.

حیات الغیب گفت: مهمترین ویژگی یک کارمند بسیجی ایمان خالص به خداوند بزرگ است، همچنین جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب و دستاورد های نظام مقدس اسلامی، اطاعت از ولایت مطلقه فقیه، اخلاص، تواضع، فروتنی، غیرت دینی، حسن خلق، مردمی بودن، داشتن روحیه صبر، گذشت و ایثار از مشخصات بارز یک بسیجی کارمند است. اگر یک کارمند بسیجی حول این محور ها حرکت کند می تواند به عنوان الگو قرار گیرد.

در این جلسه، اسماعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران و تعدادی از بسیجیان اداره کل نیز حضور داشتند که از سوی حیات الغیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداره کل مورد قدردانی قرار گرفتند.

*س_برچسب‌ها_س*