یک‌شنبه 8 مهر 1403

رییس دادگستری خراسان رضوی: این مجموعه جهت‌گیری خوبی در تحقق جهش تولید داشته است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رییس دادگستری خراسان رضوی: این مجموعه جهت‌گیری خوبی در تحقق جهش تولید داشته است

مشهد - ایرنا - رییس‌کل دادگستری خراسان رضوی گفت: توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه تکیه بر تولید داخلی و حمایت از صنعت موجب تحقق شعار سال و "جهش تولید" می‌شود که مجموعه قضایی استان در این راستا جهت‌گیری خوبی داشته است.

دادگستری خراسان رضوی روز دوشنبه به نقل از غلامعلی صادقی در نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در این استان گزارش داد: لزوم بهره‌گیری مسوولان از تمامی فرصتها برای خدمت‌رسانی به مردم و گره گشایی از کار آنها در همین چارچوب مورد تاکید است.

وی افزود: هفته بزرگداشت قوه قضاییه فرصتی مناسب برای تجدید قوا در عرصه خدمت رسانی به مردم و تشریح خدمات صورت گرفته به محضر شهروندان است.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی با قدردانی از مدیران خدوم، شجاع و کوشا ادامه داد: با حضور مدیر جهادی در رأس مدیریت اجرایی خراسان رضوی شاهد تحرک خوبی در استان بوده‌ایم و دستگاه قضایی نیز با تمام توان و با استفاده از حداکثر ظرفیت‌های قانونی از تولید و صنعت استان حمایت می‌کند.

وی به شرایط ناشی از بحران کرونا اشاره کرد و گفت: هرچند این مسأله تهدیدهای بهداشتی برای ما داشته است اما می‌توانیم با هم افزایی و استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته و بهره گیری از نیروهای جوان، خلاق و مبتکر این تهدید را به یک فرصت بزرگ برای جهش تاریخی از جمله در زمینه تولید و خودبسندگی استراتژیک اقتصادی تبدیل کنیم.

صادقی افزود: آحاد مردم مطالباتی در زمینه مسائل اقتصادی دارند که باید به درستی پاسخگویی شود بنابراین تمامی مسوولان باید در این راستا حوزه صنعت و تولید را حمایت کنند و دستگاه قضایی نیز با توجه به تأکیدات رییس قوه قضائیه بر این اصل تأکید داشته و اقدام خواهد نمود.

وی بر اهمیت نقش رسانه‌ها نیز تاکید کرد و ادامه داد: باید با یک نگاه مثبت با رسانه ها تعامل مطلوب داشت و جا دارد از اصحاب رسانه و مطبوعات استان به خاطر کمک رسانی به دستگاه قضایی در جهت تسهیل ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان قدردانی نمود.

670 قاضی که نیمی از آنان روحانی هستند سالانه به یک میلیون پرونده در حوزه‌های مختلف قضایی استان 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی رسیدگی می‌کنند.

*س_برچسب‌ها_س*