چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

رییس دادگستری: متخلفان کرونایی در هشترود جریمه می‌شوند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رییس دادگستری: متخلفان کرونایی در هشترود جریمه می‌شوند

مراغه - ایرنا - رییس دادگستری هشترود گفت: افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و اقدام به برگزاری مراسم‌های مختلف کنند جریمه شده و ملزم به کار در بخش کرونایی بیمارستان و ارائه خدمات عمومی رایگان خواهند شد.

به گزارش ایرنا، رحیم استادی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت کرونا در هشترود همه مردم را مضطرب کرده است، از این رو قصد داریم در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقدامات سخت گیرانه‌ای را در این شهرستان اجرایی کنیم تا بتوانیم از گسترش کرونا جلوگیری کنیم. وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا در شهرستان هشترود، تعداد 29 پرونده تهدید علیه بهداشت عمومی و تعداد 16 پرونده کرونایی در بخش ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی دادگستری هشترود تشکیل شده که بجز پنج پرونده که در مرحله رسیدگی است، بقیه پرونده‌ها با اعلام حکم تادیبی و جریمه نقدی، مختومه شده است. استادی افزود: با توجه به افزایش افراد کرونایی در هشترود و مرگ و میر ناشی از این بیماری، از تمامی هموطنان می‌خواهم که از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

شهرستان هشترود با 57 هزار جمعیت در 120 کیلومتری تبریز واقع شده و از شهرستان های قرمز در زمینه ابتلا و شیوع کرونا در آذربایجان شرقی است.

*س_برچسب‌ها_س*