پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

زاکانی: نسبت به موضوع مسکن مردم حساس و متعهد هستیم

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
زاکانی: نسبت به موضوع مسکن مردم حساس و متعهد هستیم

شهردار تهران با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی به اندازه شهرداری تهران نمی تواند در حوزه مسکن موثر باشد،‌گفت: ما در تهران خود را موظف می دانیم که نسبت به مسکن مردم حساس و متعهد باشیم.

به گزارش مشرق، چهارمین جلسه قرارگاه مسکن شهر تهران به ریاست علیرضا زاکانی شهردار صبح امروز سه شنبه 25 مرداد ماه 1401، در محل ساختمان شهرداری تهران برگزار شد.

علیرضا زاکانی در سخنانی با تاکید بر این موضوع که موضوع مسکن در شهر تهران امری حیاتی است، گفت: در حوزه تامین مسکن در شهر تهران مسیری در حال طی شدن است که این مسیر نیاز به جدیت و دقت دارد، زیرا ما در تهران خود را موظف می دانیم که نسبت به مسکن مردم حساس و متعهد باشیم.

شهردار تهران با بیان این مطلب که هیچ دستگاهی به اندازه شهرداری تهران نمی تواند موثر باشد و ما به این اثرگذاری اعتقاد داریم، افزود: تشکر می کنم از دوستانی که زمینه انعقاد تفاهم نامه را فراهم کردند، اما باید بر نحوه انجام قراردادها دقت شود تا وعده ها به عمل ختم گردد.

وی ادامه داد: هر اتفاقی که در شهر می خواهد رخ بدهد، باید با توجه به تجارب گذشته انجام شود و تجارب گذشته نیز سرشار از توفیقات و ناکامی هاست که ما باید به سمت افزایش توفیقات حرکت و از ناکامی ها دوری کنیم.

پس از سخنان علیرضا زاکانی شهردار تهران، تفاهم نامه همکاری مشترک بین شهرداری تهران و انجمن سازندگان مسکن و ساختمان با هدفگذاری ساخت 30 هزار واحد مسکن به امضاء رسید.

در ادامه چهارمین جلسه قرارگاه مسکن شهر تهران حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گزارشی از آخرین اقدام های انجام شده در قرارگاه مسکن در راستای تحقق هدف ساخت 180 هزار واحد مسکن در سال جاری ارایه کرد.

پیگیری مصوبات جلسات پیشین قرارگاه مسکن شهر تهران، بررسی عملکرد قرارگاه جهادی تامین مسکن شهر تهران، شیوه نامه اجاره داری و فروش متری مسکن از دیگر دستورات چهارمین جلسه قرارگاه مسکن شهر تهران بود.