پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در مشهد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در مشهد

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد تا 27 مرداد 1401 طی ساعات 16 تا 22 در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته خبر داد.

علی جلوه در خصوص برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته اظهار کرد: این نمایشگاه از 24 مرداد لغایت 27 مرداد ماه سال جاری از ساعت 16 الی 22 برگزار خواهد شد.

وی افزود: ارائه آخرین توانمندی‌ها در این حوزه و ایجاد فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری از اهداف برگزاری این نمایشگاه است. این نمایشگاه در فضایی به مساحت 7000 مترمربع و در سالن‌های فردوسی، عطار و در فضای باز نمایشگاه مشهد برگزار خواهد شد.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان کرد: تعداد کل مشارکت کنندگان در نمایشگاه 110 شرکت بوده که از این تعداد 40 شرکت از داخل استان و 70 شرکت از استان‌های تهران، البرز، مازندران، اصفهان و آذربایجان شرقی و.... هستند. در این نمایشگاه نمایندگانی از کشورهای چین و ترکیه حضور دارند.

جلوه تصریح کرد: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه در حوزه‌های طراحی، تولید قطعات خودرو، حوزه واردات، توزیع و فروش قطعات خودرو و خدمات آموزشی و.... است.