جمعه 10 فروردین 1403

زمان ثبت نام دو آزمون تخصصی و فوق تخصصی اعلام شد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
زمان ثبت نام دو آزمون تخصصی و فوق تخصصی اعلام شد

ثبت نام شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از 13 مردادماه آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، ثبت نام شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از ساعت 10 صبح چهارشنبه 13 تا ساعت 10 صبح دوشنبه 18 مرداد از طریق سایت این مرکز به نشانی http://sanjeshp.ir آغاز می شود.

ثبت نام دو آزمون فوق صرفا به صورت اینترنتی است و داوطلبان باید در زمان تعیین شده، ضمن ثبت نام در آزمون، نسبت به انتخاب محل آزمون خود اقدام کنند.

شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی هر دو شهریورماه 1400 برگزار می شود. بر این اساس آزمون های کتبی و شفاهی در بازه زمانی 11 تا 14 شهریورماه 1400 در دانشگاه های علوم پزشکی مازندران، تبریز، همدان، اهواز، شیراز، زنجان، اصفهان، کرمان، مشهد و استان تهران برگزار خواهد شد.

برگزاری آزمون های فوق به صورت الکترونیک خواهد بود و همزمان با توزیع کارت ورود به جلسه آزمون، آدرس حوزه های امتحانی و روز و ساعت دقیق برگزاری آزمون برای هر یک از رشته های امتحانی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام