جمعه 10 فروردین 1403

زیدان: هرگز الکس فرگوسن رئال مادرید نخواهم شد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
زیدان: هرگز الکس فرگوسن رئال مادرید نخواهم شد

سرمربی فرانسوی اعلام کرد هرگز مانند الکس فرگوسن که سال ها هدایت منچستریونایتد را بر عهده داشت، در رئال مادرید حضور نخواهم داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید در آخرین روز مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 2 بر صفر مقابل مونشن گلادباخ توانست به عنوان تیم نخست به یک هشتم نهایی صعود کند. زین الدین زیدان پس از این برد گفت: هدفمان این بود که به عنوان تیم نخست مرحله گروهی را به پایان برسانیم که این اتفاق افتاد. از دقیقه یک تا 90 یک بازی فوق العاده به نمایش گذاشتیم و خیلی خوب بازی را پیشبینی کردیم. همیشه نمی توانید خوب بازی کنید و آن غیرممکن است. ما همیشه تلاش خواهیم کرد و می خواهیم خوب بازی کنیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: تنها به خاطر فشاری که رویمان بود خوب بازی نکردیم. نمایش های خوبی هم داشته ایم. زمانی که تیم با چنین چالشی روبرو می شود بزرگی اش را نشان می دهد و هنگامی که به پیروزی نیاز داریم آن را به دست می آوریم.

سرمربی فرانسوی افزود: ما همه در یک کشتی هستیم. به خاطر بازیکنانم خوشحال هستم. از همه مهمتر آن ها هستند. من اینجا در کنارشان هستم تا بجنگند و برای همه چیز آماده باشند اما آن ها هستند که می جنگند و درگیر می شوند.

زیدان درباره اهمیت صدرنشینی گفت: خیلی مهم و اساسی بود. به خصوص به خاطر اتفاق هایی که برایمان رخ داد.

رئال مادرید شنبه در هفته سیزدهم لالیگا به مصاف اتلتیکومادرید می رود. سرمربی فرانسوی در رابطه با این دیدار اظهار کرد: امیدوارم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. اکنون باید خوب استراحت کنیم.

زیدان درباره این که خود را مانند الکس فرگوسن رئال مادرید می بیند، گفت: هرگز الکس فرگوسن رئال مادرید نخواهم شد، مطمئن هستم. نمی دانم قرار است تا چه زمانی در این تیم باشم و حتی به آن فکر هم نکرده ام. تفکرم روز به روز است.

انتهای پیام