پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ساخت دو کلانتری در پردیس آغاز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ساخت دو کلانتری در پردیس آغاز شد

تهران - ایرنا - کلنگ ساخت دو کلانتری درشهرستان پردیس بر زمین زده شد.

پروژه مشارکتی کلانتری فاز 5 مسکن مهر پردیس در زمینی با مساحت 3342 مترمربع توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس و پروژه پاسگاه نیروی انتظامی روستای خسرو آباد توسط دهیاری سعید آباد واقع در بخش جاجرود ساخته خواهد شد.

حمید رضا گودرزی روز سه شنبه در حاشیه کلنگ زنی دو کلانتری در شهرستان پردیس به خبرنگاران گفت: ساخت 40 کلانتری در سطح استان تهران مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و مقرر شد که برای تامین بودجه و زمین مسکن و شهرسازی مشارکت داشته باشند و دولت هم کار ساخت و ساز را انجام بدهد.

وی با اشاره به آمار جرائم در شرق استان تهران، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار در زمان مشابه سال گذشته در بخش جرائم 7 درصد رشد داشتیم واز سوی دیگر با زحمات قابل تقدیر نیروی انتظامی شاهد رشد 20 درصدی در بخش کشفیات در شرق استان تهران داشتیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: در بحث قاچاق کالا امنیتی برای قاچاقچیان وجود ندارد و با امکانات موجود تلاش می کنیم تا با این پدیده برخورد جدی داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد امنیت در سطح استان، عنوان کرد: تامین امنیت مختص به یک شهرستان نیست و باید به موضوع امنیت در کل استان توجه شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه مسکن مهر طرح خوبی برای ساماندهی مردم در سطح استان است، خاطر نشان کرد: همزمان با ساخت و ساز مسکن به تامین مراکز آموزشی، تفریحی، امنیتی و انتظامی هم توجه شود.

گودرزی گفت: سالیانه 280 هزار دانش آموز مهاجر به استان تهران افزوده می شود و تامین مسائل امنیتی، آموزشی، بهداشتی و درمانی با درنظر داشتن رشد جمعیت انجام شود.

وی افزود: در برخی از موارد امنیتی و انتظامی تا حدی ضعف داریم و برطرف کردن آنها را باید در دستور کار قرار بدهیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با تاکید بر تامین امنیت در سطح استان، اظهار داشت: برای هر شهرستان یک طرح امنیتی اجرا خواهد شد و از فرمانداران خواستیم که با رعایت تمام موارد امنیتی مربوط به حوزه شهرستان طرح جامع تهیه و ارائه کنند.

گودرزی با تاکید برافزایش امکانات نیروی انتظامی و دستگاه های مرتبط، اظهار داشت: ارتقای امکانات و تجهیزات انتظامی و امنیت همراه با افزایش جمعیت هر شهرستان ضرورت دارد و شهرهای پر جمعیت امکانات بیشتری دریافت کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: در شرق استان تهران کمبودهایی داریم که تجدید نظر در حوزه کمیت، کیفیت، لجستیک و نیرو ضرورت دارد.

کلنگ ساخت این دو پروژه با حضور سردار کیومرث عزیزی، عبدالعظیم رضایی فرماندار، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران و تعدادی از روسای ادارات شهرستان پردیس بر زمین زده شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*